Deittipalstojen pahimmat oksymoroonit: nuorekas nelikymppinen
Nelikymppinen on jo keski-ikäinen. Voi pitää itsestään huolta ja olla aktiivinen, mutta ei ole "nuorekas".
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat 60vuotiaat ukot. Luulevat olevansa vielä nuorekkaita, etsivät nuorempia naisia. 60v. mies ei koskaan ole nuorekas. Ainoastaan vanha ja ruma.
Nuorekkuus ei tarkoita mitään ulkomuotoa, se tarkoittaa henkistä vireyttä, harrastuksia, hyvää kuntoa ja jaksamista.
Kyllä 60 vuotiaat miehet voivat olla nuorekkaita.
He liikkuvat paljon, esim. patikoivat Lapissa ja ulkomailla, pelaavat tennistä, uivat ja heillä on parempi kunto kuin jollakin vetälällä 30 vuotiaalla miehellä.
60-vuotiaat seuraavat ajankohtaisia asioita, ovat perillä tämän päivän tekniikasta ja digitalisaatiosta.
Sitten on niitä 60-vuotiaita miehiä joilla näin asiat eivät.
Ja kommentoijalle sanoisin, että kun sinun isäsi tai vaarisi on 60 vuotta, onko hänkin vain vanha vaappuja ja ruma?
Ja itse olen kylläkin nainen.
90-vuotiaskin voi olla nuorekas. Siihen riittää se että pärjää vielä kotona.
Mikä ihmeen oksymoroni?
Joo on kaikki nuorekkaita ja urheilullisia. Itsestään huolehtivia. Aktiivisia.
Ei oo sohvalla viihtyviä leppoisia perhekeskeisiä kotihiiriä.
Minä ainakin tunnen itseni nuoreksi mieheksi vaikka olen 40 vuotias, kaupassakin kysytään joskus henkkareita sillä olen kasvoilta nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ovat 60vuotiaat ukot. Luulevat olevansa vielä nuorekkaita, etsivät nuorempia naisia. 60v. mies ei koskaan ole nuorekas. Ainoastaan vanha ja ruma.
Nuorekkuus ei tarkoita mitään ulkomuotoa, se tarkoittaa henkistä vireyttä, harrastuksia, hyvää kuntoa ja jaksamista.
Kyllä 60 vuotiaat miehet voivat olla nuorekkaita.
He liikkuvat paljon, esim. patikoivat Lapissa ja ulkomailla, pelaavat tennistä, uivat ja heillä on parempi kunto kuin jollakin vetälällä 30 vuotiaalla miehellä.
60-vuotiaat seuraavat ajankohtaisia asioita, ovat perillä tämän päivän tekniikasta ja digitalisaatiosta.
Sitten on niitä 60-vuotiaita miehiä joilla näin asiat eivät.
Ja kommentoijalle sanoisin, että kun sinun isäsi tai vaarisi on 60 vuotta, onko hänkin vain vanha vaappuja ja ruma?
Ja itse olen kylläkin nainen.
Tässäpä on esimerkki nuorekkaasta 80-vuotiaasta miehestä. Eihän hänkään näytä miltään nelikymppiseltä, mutta hän on huomattavasti paremmassa kunnossa kuin varmaan 99,9 prosenttia ikäluokastaan ja monia nuorempiaankin paremmassa kunnossa.
Aika moneen nelikymppiseen (ja ylikin) miehenALKUUN oon törmännyt.
Muutama hassu vuosi lisää ja olette katkeria rupsahtaneita vanhoja ämmiä. Varmaan moni teistä on jo.
Markkina arvo teillä on nolla. 40v mies taas voi helposti saada nuorta kaunista pesää matkustamalla thaimaaseen. Ja jos se tuo sieltä naisen niin se avioliitto ei ole täysi feikki toisin kuin teidän afrikka turkki iraki suhteet.
Onko pakko yrittää olla nuorekas, jos ei koe tarvetta olla sellainen? Olen mielelläni ihan omanikäisen näköisen ja oloinen ja tykkään vanhemmista miehistä. Ikää tänä vuonna 45v ja toivon, että mies olisi vähintään samanikäinen. Ex on 55v ja edellinen seurustelukumppani 56v. Makunsa kullakin