En edes muista aikoja kun perjantai tarkoitti että "bileet,bileet!" Nykyään tulen töistä, kokkaan lapsille, siivoilen ja menen klo 22 sänkyyn
Jos hurjaksi heittäydyn katson sängyssä jonkun leffan kuulokkeet päässä.
Kommentit (21)
"Kaikki muuttuu, mut antaa sen muuttua.."
Minulla ei ole koskaan ollut aikaa, jolloin perjantain olisi ollut "bileet, bileet"
Itselleni ei perjantai tai mikään muukaan päivä ole koskaan merkinneet bileet bileet.
Joillakin ei ole sitä bilevaihetta ikinä.
Tuohan on vain hyvä asia. Olisi erittäin huolestuttavaa, jos äidillä/isällä olisi mielessä vaan bileet.
Tuota kutsutaan aikuisuudeksi. Tervetuloa kerhoon!
Kuka edes jaksaisi mitään bileitä.
Minäpä juon kolmatta siideriä ja kuunnellaan pojan kanssa retroperjantaita... Bileet!
Lasten aikuistuttua voi aloittaa uuden bileputken.
Kukapa se jaksaa ikuisena bilettää joka viikonloppu?
Juopot?
Nekin "juhlat" on sitten örinää ja nuokkumista.
Olitko ap jo yläasteella j ännätyttö ja huomioitko silloin myös ne luokan kilteimmätkin pojat? 🥺
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki muuttuu, mut antaa sen muuttua.."
Kiitos korvamadosta.
Nykynuoriso on paljon rauhallisempaa kuin itse olimme samassa iässä.
17v tytöllä kävi 2 koulukaveria kylässä, paistoivat pizzan. Itse ja rouva oltiin tuossa iässä kaljapussin tai viinipullon kanssa liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota kutsutaan aikuisuudeksi. Tervetuloa kerhoon!
No, sitten olen ollut aikuinen jo ihan nuoresta asti.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä juon kolmatta siideriä ja kuunnellaan pojan kanssa retroperjantaita... Bileet!
Se kyllä sanoi ettei ota tänään.. Kohta ne on tuas kelekat ojassa.
Heti tuli mieli juosta alkoon kun vielä ehtii ja pitää bileet yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä sanoi ettei ota tänään.. Kohta ne on tuas kelekat ojassa.
Mun poika ei juo... Eikä aja kelkalla. Sen oma valinta.
Minä tulen töistä, vien koiran lenkille, tilaan pizzan ja katson jakson pari sarjaa Netflixistä, vien koiran pikapissalle ja menen nukkumaan viimeistään puoli kymmenen.