Ostin väärää cocacolaa ja mies pitää hulluna
Ostin vahingossa normi kokista ku piti ostaa zeroa ja nyt mies sanoo että oon täysin järkeni menettänyt ja hullu että ei voi tuollasta kämmiä käydä normaali ihmiselle. En ymmärrä pitääkö mun oikeesti käydä jossain lääkärissä tarkistuttamassa silmät tai pää vai mitä kannattis tehdä?
Kommentit (12)
Molemmat selviä virheitä. Mikä siinä on niin vaikeaa ostaa just sitä, mitä pyydetään?
Kovin alas on provojen taso taas laskenut
Sano miehelle että lopettaa aspartaamin ja muiden epäterveellisten makeutusaineiden litkimisen, ja kokeilee joskus kunnon sokeria - kun se on vain pieni pullo. Toisaalta miehen vaihto on helpompaa, koska se uusi pitää sinua fiksuna.
Muistanko väärin: joiko Matti Vanhanen zero-kokista? Ainakin joku poliitikko 00-luvulla, enkä muista miten se kävi ilmi.
Onko siinä joku mietelause mukana? Nykyään lukee niissä tuplapakkauksissa pullonkyljessä jotain...
Mä toisin tollaselle muumilimsaa.
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin: joiko Matti Vanhanen zero-kokista? Ainakin joku poliitikko 00-luvulla, enkä muista miten se kävi ilmi.
Niinpä oli - ja eikös Matilla ollut munuaissyöpäkin...?
Normikokis on tarkoitettu nimenomaan normaalille ihmiselle, zero-kokis zero-ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Normikokis on tarkoitettu nimenomaan normaalille ihmiselle, zero-kokis zero-ihmiselle.
Ja vanillacokis vanilla-ihmisille. Vielä pitäisi saada markkinoille kinkycokis.
Itse mokasin miehen mielestä kun pyysi ostamaan kokista ja ostin pepsiä