Mobiilikuponkien käyttö S-ryhmän ruokakaupassa
Hei. Jos haluaa hyödyntää S-mobiili -sovelluksessa olevia kuponkeja kaupan kassalla, joutuuko puhelimen antamaan kassamyyjälle, vai miten homma toimii?
Normaalitilanteessa olisi helppo vain mennä hölmönä kassalle kyselemään apuja, mutta kehtaako noita kuponkeja nyt ylipäätään käyttää? Laitan maskin ja desinfioin kädet kauppaan mennessä, mutta kännykkää on vaikeampi pitää puhtaana.
Kommentit (33)
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Hyvä juttu. Kiitoksia 👍
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Mulle alkoi kassa huutaa että olen käyttänyt kupongin jo. Niin, painoin sen käyttöön jonottaessani siinä hänen kassajonossaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Mulle alkoi kassa huutaa että olen käyttänyt kupongin jo. Niin, painoin sen käyttöön jonottaessani siinä hänen kassajonossaan...
Tätä minäkin olen pelännyt että kuinka ne sitä oikeasti tarkkailee ja voiko tulla sanomista. Siksi olen varmuuden vuoksi alkanut näpytellä kuponkia käyttöön vasta kun olen sanonut kassahenkilölle että aion käyttää tässä sovelluksesta etukupongin.
Huono sovellus. Saisivat parantaa sen selkeämmäksi.
Mobiilikuponkien näyttö kassalla hidastaa kassan toimintaa ja ovat minusta erittäin ärsyttävä tapa kohdentaa alennuksia. K-kaupoissa vstaavat tuotealennukset saa käyttämällä plussa-korttia!
Näytät kupongin kassalle, ja sitten näppäät itse sen käytetyksi.
Ärsyttäviä nuo s-etukupongit. En jaksa alkaa säätää niitä puhelimen kanssa kassalla, joten jää tarjoukset ostamatta. Kumma kun k-ryhmässä kupongit saa etukortille aktivoitua.
Saisivat kyllä laittaa edut automaattisesti käyttöön, kun korttia käyttää laitteessa. Mutta tarkoituksena on ilmeisesti ajaa ihmisiä käyttämään sitä sovellusta enemmän, että voivat siellä tyrkyttää erilaisia asioita ja kerätä tietoa.
ihan paska tuo mobiilikuponki. ruuhkassa joudut jonottamaan normi kassalle että saat rävellettyä puhelimesta sovelluksen auki ja esiteltyä myyjälle että kunponki on hyväksytty. paljon parempi k-kaupan systeemi niin saat lunastettua tuotteet itsepalvelukassallakin vaivatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Mulle alkoi kassa huutaa että olen käyttänyt kupongin jo. Niin, painoin sen käyttöön jonottaessani siinä hänen kassajonossaan...
Tätä minäkin olen pelännyt että kuinka ne sitä oikeasti tarkkailee ja voiko tulla sanomista. Siksi olen varmuuden vuoksi alkanut näpytellä kuponkia käyttöön vasta kun olen sanonut kassahenkilölle että aion käyttää tässä sovelluksesta etukupongin.
Sehän muuttuu harmaaksi kun on käytetty.
Aivan surkee ja alkeellinen on S-ryhmän mobiilijuttu.
Nyt on kuponki -30% Wc-Paperi.
Käyn hakemassa isoimman paalin, saa kerrankin pyyhkiä oikein urakalla persett.
T.Pena
Nämä mobiilikupogit ovat kyllä vihoviimeinen vitsaus. En jaksa säätää niiden kanssa, ja sen vuoksi jätän ostamatta ne tuotteet, joista saisi alennusta. Tarkoitus on varmaan ollut ilahdutttaa ihmisiä alennuksilla, mutta minua ainakin vaan v****taa, kun tuo on niin hankalaa.
Usein digitalisaatio ja tekniikka tuo helpotusta ihmisten arkeen, mutta tämä on kaukana siitä.
Ajattelin, kun tämä systeemi tuli, että nämä ei kyllä kauaa tule olemaan, kun on niin epäkäytännöllinen. Mutta mitään ei ole tapahtunut ties kuinka monessa vuodessa. En voi uskoa, etteivätkö ihmiset olisi antaneet palautetta.
Tämä on hankalaa sekä asiakkaan että myyjän näkökulmasta.
Ihan hölmö kuponkisysteemi. Lidlin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt näitä pari kertaa talven aikana. Ei ole tarvinnut antaa kännykkää kassahenkilön käsiin, olen vaan näyttänyt lunastetun koodin kännykän näytöltä.
Mulle alkoi kassa huutaa että olen käyttänyt kupongin jo. Niin, painoin sen käyttöön jonottaessani siinä hänen kassajonossaan...
Minäkin joskus painoin erehdyksissäni jo jonossa kun olin seuraavana vuorossa, mutta edellisellä kestikin hetki maksamisessa. Ei kuitenkaan ollut ongelma, sanoin vain että juuri äsken painoin sen kupongin ja mielestäni siinä näkyy myös kellonaika milloin on lunastettu. Helpointa on kun avaa sovelluksen valmiiksi jo jonossa ja lunastaa vasta maksaessa ja näyttää kassalle kun klikkaa sen käytetyksi. Mutta kuten jo joku kommentoitukin, niin voisivat muuttaa systeemiä samankaltaiseksi kuin K-ryhmän edut.
Aivan sysipaskaa s-ryhmän kuponkien käyttö, mulle kassa on valittanut joka kerta ku oon yrittänyt niitä lunastaa: pitäisi näyttää kuulema ennen kuin kassa piippaa tuotteen??? Todella surkeaa ja epäkäytännöllistä.
Lisäksi kupongit itsessään ovat tosi surkeita verrattuna kaikkiin muihin ketjuihin (Tokmanni, Lidl ja Kesko).
En ymmärrä, ihmiset ovat valittaneet tästä samasta asiasta jo neljä vuotta mutta MITÄÄN EI OLE TAPAHTUNUT. Nyt jumalauta se kuponkien käyttöliittymä kuntoon. Miten voi olla, että muut mainitut kauppaketjut ovat onnistuneet asiassa, mutta s-ryhmää ei kiinnosta??? Lol. Ottakaa ne kupongit kokonaan pois niin ei harmita näin paljoa.
Ps. Palautetta on laitettu, muttei vastausta kuulu.
On mun mielestä hankala ja hidas käyttää, varsinkin jos useampi kuin yksi kuponki. Miksei voisi aktivoida kupongin, ja se tallentuisi kortille, niinkuin monessa muussa paikass.
Niin ja toki turvavälikin siinä kärsii. Tarkennuksena, että asun alueella jossa ilmaantuvuusluku on nyt hieman yli 100.