Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään Elisan wippies sähköpostiosoitetta?

heiheisahkopost
05.03.2021 |

Olen käyttänyt wippies.fi sähköpostia yli 10-vuotta kunnes sain sähköpostiin ilmoituksen.
Hyvä asiakkaamme! Maksuton Elisan sähköpostisi poistuu valikoimastamme ja korvautuu Elisa Sähköpostipalvelulla, jonka hinta on 2,90 €/kk. Sähköpostisi säilyminen ja muutos Elisa Sähköpostipalveluksi edellyttää rekisteröintiä - Säilyttääksesi sähköpostisi rekisteröi se mahdollisimman pian.

Jos et haluaa jatkaa sähköpostisi käyttöä, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Sähköposti poistuu tällöin automaattisesti käytöstäsi 1.4.2021 jälkeen ja sähköpostin sisältö poistetaan.

Mun pitäisi jatkossa maksaa sähköpostista 34,80EUR vuodessa :I täytyy vissiin alkaa etsiä uutta sähköposti palvelua.
Harmittaa kun joutuu nyt sitten eri palveluihin ja ilmoituksiin uusia uusi sähköposti. Koska toi mun sähköposti on aika monessa palvelussa ylhäällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä, paitsi käytössä 4/2021 loppuun saakka. Jumalaton homma siivota pitkäikäistä lootaa.

Vierailija
2/4 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin tätä jo siinä vaiheessa, kun Wippiesin postilaatikot siirrettiin Elisalle.  Yllätyin, että tässä kesti näinkin monta vuotta. Pyllystä, mutta ymmärrettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin oli se, että meni maksulliseksi myös Elisan asiakkaille.

Vierailija
4/4 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, Elisa ilmoitti, että kuun lopussa sulkeutuu, tai rekisteröinti ja 2,90€/kk.