Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosi kotimaista ja sorsi ulkomaista kun ostatte vaatteita

Vierailija
05.03.2021 |

Tai antakaa sata todella hyvää ja perusteltua syytä miksi Suomalaisen Marimekon tai Makian sijaan pitäisi ostaa ulkomailta ulkomaisia ulkomailla valmistettua Adidasta ja Gantia esimerkiksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska marimekon vaatteet on susirumia.

Vierailija
2/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Eipä taida Marimekko vaatteitaan Suomessa valmistaa... Ylipäätänsä jos pitäisi ostaa vain Suomessa tehtyä niin puolialasti saisi kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Marimekonkaan vaatteet ei ole kotimaisia ollut enää aikoihin niin ostan pojalle mieluummin Adidasta. Itelle sit oikeesti kotimaisia.

Vierailija
4/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitte Suomessa vaatteita kuten ennen oli Nanso ja Reima ja jotain . Mitä nää kiina vaatteet on. Edes kunnollista puuvilla t paitaa ei löydy. Ikäviä iholla Aasian vaatteet.

Vierailija
5/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan teineille niitä, mistä tykkäävät. Itselle teetän puvut, muut vaatteet laadukkaita, koska turha sitä on sekundaa ostaa.

Vierailija
6/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska marimekon vaatteet on susirumia.

Ei ole. Nuoriso tykkää ja hamstraavat nyt Marimekon rättejä hirveitä määriä. Ajankohtaista ja muodin mukainen pukeutuu nyt kotimaiseen ja tiedostavat nuoret tietävät sen erittäin hyvin.

Vierailija
7/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko slaavi hyviä teepaitoja mut vanhoille vaan kauheita säkkejä. Synkkiä.

Vierailija
8/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isoja ja rumia tai ei minun luonteeseen sopivia. Xxs kokoja ei löydy.

Vierailija
9/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä lasten kokoja?

Vierailija
10/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Makiaa ja Marimekkoa.

Olen tehnyt sen päätöksen että enää en suomalaisilta tuotemerkeiltä osta. Ihan periaate syistä jotka korona toi mukananaan.

Vierailija
11/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajille sama velvoite rekrytointia ja alihankintaa tehdessään.

Vierailija
12/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon vaatteet on A-mallisia telttoja. Ja ne näyttää järkyttäviltä niiden hoikkien mallien päällä. Nämä uutuudetkin. Ehkä ne pukee tukevampaa naisihmistä paremmin mutta hoikkana naisena en mitään telttoja päälleni pue. Vaikka olis kuin suomalaisia ... mitä nämä eivät edes ole kun ovat muualla teetettyjä kuitenkin.

Vierailija
13/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa vaikka Weecosin vaatetarjontaa. 80% on mustia trikoosäkkejä, jollainen päällään kuka tahansa näyttää muumien möröltä.

Vierailija
14/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa ja Makiaa ei valmisteta Suomessa. Kuuluu vältettäviin. Sama koskee Rukkaa, Kuomaa yms.

Suosikaa kuitenkin mielummin kierräytettyä kuin uutta. Se on vielä parempi.

Vierailija
15/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole aikuisille. Pitää olla aika vajaa aikuinen jos ei ymmärrä että lasten vaatteet on tarkoitettu vain lapsille.

Vierailija
16/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole aikuisille. Pitää olla aika vajaa aikuinen jos ei ymmärrä että lasten vaatteet on tarkoitettu vain lapsille.

Juu. On noi mittasuhteet vähän eri. Joskus teininä vielä pysty lastenosastolta jotain ostamaan, mutta ei enää.

Vierailija
17/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suomalaisia vaatemerkkejä löytyy, jotka myös valmistetaan Suomessa? Nousu on ainakin sellainen, muita?

Vierailija
18/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaa toki suomalaisia vaatemerkkejä, jotka tekevät raskaus- ja imetysvaatteita. Ilolla otan vinkit vastaan ja suosin mielelläni suomalaista!

Vierailija
19/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisissa vaatteissa on yleensä parempi hinta-laatu-suhde, joten ostan ulkomaalaista. Sori. Tämä on kapitalismia. En ole mun (yksilön) tehtävä yrittää pelastaa Suomen valtion taloutta. Sitä varten on korkeasti koulutettuja (talousoppineita) ihmisiä vaikutusvaltaisissa viroissa.

Vierailija
20/23 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa kun laitan päälleni tuntuu ja näytän siltä että olen lypsylle menossa:

Vaan hinkit puuttuu käsistä!

PLUS:

Olen noin 200 euroa köyhempi!

Ei kiitos!