Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rapsuttaako teidän kissat kädestä, että pitäisi silittää?

Vierailija
05.03.2021 |

Kirjoitan nyt tämän ennen kuin silitän taas, mutta onko muiden kissat silityskäskijöitä?

Siis kun yrittää vaikkapa sitten selata puhelinta ja näpytellä, niin kissa tulee tassu ojossa ja rapsuttaa kättä tai käsivartta?

Joskus olkapäätä? Mihin nyt sattuu osumaan?

Kysymys kysytty, nyt on pakko taas silittää. Kiitos vastauksista!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta kellahtaa eteen tielle maahan jalkojen eteen.

Vierailija
2/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla myös kissa käyttää toinen kissa etutassua työkaluna.

Joskus on etuvarvas silmämunassa, jos nukun pommiin (siis hänen kokemastaan aamupala-ajasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa myös yritti silittää mua, ja joskus jos itkin, se tuli ja laittoi tassun polvelle tai käsivarrelle.

Vierailija
4/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Änkee mieluummin väkisin syliin tai tulee puskemaan ja kehräämään.

Käsittääkseni tuo käden rapsuttaminen on yleisempää koirilla.

Vierailija
5/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tulee puskemaan päällään.

Yleensä vain, jos olen koko päivän poissa, jos olen vaikka lomalla ja vain muutaman tunnin tai hetken pois kotoa ei kissaa edes näy.

Vierailija
6/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein hellyyden kipeä haluaa olkapäälle kanniskeltavaksi. Silloin menee eteiseen. En tiedä miksi sinne mutta menee sinne ja naukuu surkeimman mahdollisen naukaisun.

Tekee tämän usein kun alan katsella TV. tä tai selata puhelinta.

Se on huvittavan hellyttävää mutta joskus ärsyttävää.

Kun sitten sen huomioi niin hyppää hyllyn päälle mistä pääsee hyvin olkapäälle.

Vierailija
8/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa tulee ja täppää pehmeästi tassulla nenään, jos en muuten tajua kohdistaa huomiotani siihen.

Vierailija
9/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sanoo aina "kur" ja alkaa puskemaan ja kehräämään saman tien. Tai heittäytyy kyljelleen maahan kehräämään. En ole ennen tavannut kissaa joka kehrää näin paljon ja joka tilanteessa :D

Tassuillaan se yrittää varastaa ruokaa suoraan meidän lautasilta, se on kyllä vähän rasittavaa pidemmän päälle. En tiedä onko se edellisessä kodissa totutettu saamaan herkkuja ihmisten syödessä.

Vierailija
10/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäästä kissastamme on tullut varsin hellyyden-ja huomionkipeä. Jos lopetan silityksen hänen mielestään kesken, nousee tassu taputtamaan kättäni saman tien.  Uudestaan ja uudestaan, kunnes silityskone taas käynnistyy:)

Kun istun tuolissa läppäri sylissä,se tunkee väkisinkin syliini. Läppäri pois ja kissa syliin määräämättömäksi ajaksi siliteltäväksi.

Kun lähden esim. keittiöön,seuraa se perässä, äänettömästi liikkuen ja parkkeeraten jalkoihini. Olen oppinut katsomaan jalkoihini välttääkseni kaatumisen:)

Kaikista edesmenneistäkin kissoistamme tuli vanhemmiten ihan erityisen hellyydenkipeitä. Mikään ei riitä.

Kissat on parhautta. Niin rakkaita.

Vierailija
11/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa länttää tassunsa tissille kuin setämies halutessaan rapsuja. 🤷‍♂️

Vierailija
12/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kissoista on opettanut minut niin hyvin, että kun teen seisten tietokoneella hommia nojatuolin edessä, nousee tuolille takatassuilleen, ottaa minua etutassuilla olkapäästä kiinni ja vetää alas istumaan, jotta pääsee syliin silitettäväksi. Osaa myös tassuillaan ohjailla käteni aina siihen oikeaan silitys- tai rapsutuskohtaan. Juu, olen tassun alla tässä "parisuhteessa".

Vierailija
13/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen tassun alla tässä "parisuhteessa".

Ja luultavasti olet myös tassun ja ruokakupin välissä.

:D

Vierailija
14/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa myös yritti silittää mua, ja joskus jos itkin, se tuli ja laittoi tassun polvelle tai käsivarrelle.

Istuin sohvalla ja lauloin ääneen. Kissa tuli selkänojalle ja koski minua tassulla olkapäähän. Pyysi varmaan olemaan hiljaa.

Vierailija
15/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja menee myös näytön eteen, tai tassulla vetää puhelinta pois. Välillä jos sängyssä vielä makoilen ja selaan puhelinta sen ollessa sängyllä, tulee kissa makaamaan puhelimen päälle.

Laitan toki aina puhelimen pois, jos kissa pyytää.

Vierailija
16/16 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja menee myös näytön eteen, tai tassulla vetää puhelinta pois. Välillä jos sängyssä vielä makoilen ja selaan puhelinta sen ollessa sängyllä, tulee kissa makaamaan puhelimen päälle.

Laitan toki aina puhelimen pois, jos kissa pyytää.

Tietokoneen näytön siis. Palloilee myös telkkarin edessä. On erittäin huomionkipeä yksilö, ja on sylissä aina kun mahdollista. Tulee pitämään seuraa jos venyttelen tai joogaan😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan