Antaisitko kolmen viikon tulosi pois koronan torjuntaan?
Kommentit (18)
En, koska rahalla ei tee mitään koronantorjunnassa.
en, koska parempaakin tekemistä rahoillani.
Maksan muutenkin työstäni veroja, niin ottakoot sieltä mun osuus.
Toki. Kolmen viikon tuloni ovat 0 euroa.
Voisin antaakin, jos se raha käytettäisiin järkevästi eikä esim. konsulenttien palkkoihin ja iskulauseiden keksimiseen.
Oiskin todellista koronantorjuntaa mutta kun se on osa Agenda 21:een suostumista ja uuden maailmanjärjestyksen valmistelutalkoita
Voin antaa 0e koska ihan oikeasti tulot on 0e. En siis saa mitään tukiakaan ym. Ainut keino torjua koronaa on pistää perseet penkkiin hetkeksi ja sulkea rajat. NYT!
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa 0e koska ihan oikeasti tulot on 0e. En siis saa mitään tukiakaan ym. Ainut keino torjua koronaa on pistää perseet penkkiin hetkeksi ja sulkea rajat. NYT!
Millä rahalla elät? Oletko ollut 3 viikkoa syömättä ja alasti pakkasessa? Kuka maksaa nettiyhteyden, jonka kautta tänne kirjoitat?
En, en laittaisi latin latia koronantorjuntaan, vaan koko pelleily pitäisi mielestäni lopettaa täysin.
En. Ei yksinkertaisesti pysty. Tarvitsen jokaisen euron tähän lapsiperheeseen.
En. Kolmen viikon paasto ei kuulosta mukavalta, ja vuokrakin pitää jotenkin maksaa.
Sen sijaan osallistun siten, että elän suositusten mukaan.
En tietenkään, mutta nyt kyllä näyttää siltä, että rajoitusten vuoksi saattaa tulot pudota nollaan.
Vähän niinkun oon jo antanu, kun tän koronan takia mulla ei oo töitä. Oon joutunu laittaa lapun luukulle yrityksessäni koronan torjunnan takia.
Mielelläni mutta en kyllä menisi siinä tapauksessa töihinkään. t:hoitaja
Vaikka vuoden tulot pois, mutta en seuraavaa vuotta elämästäni.
Jos annan kaikki rahani koronan torjuntaan, niin antaako kauppa velaksi ruuat, antaako apteekki velaksi lääkkeet ym? Kuka maksaa mun laskut ja nettiyhteyden?
En kun sijoitan ja käyn tuloillani kauppaa