Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli surkeat lähtökohdat ja

Vierailija
05.03.2021 |

Minua kiusattiin kaikkien taholta. Opiskelin sairaanhoitajaksi ja nyt kiusaajat nauravat minulle, kun minusta ei koskaan tullut mitään. Tämä ei lopu ikinä vai mitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vinkua lisää palkkaa vaikka et tee tuottavaa työtä.

Pääseekö sielä putkasta kirjoittelemaan? Koska Koskelan kiusaajahan tämäkin on.

Vierailija
22/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50% muualta ja tämän lisäksi minulla on neuropsykoloogisia häiriöitä. Tämän lisäksi ulkonäköni ei ole sieltä pahemmasta päästä.

Arvaa olenko syrjäytynyt!! Erottaudun niin paljon joukosta etten sovi mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua niin kovasti haittaa se ettet opiskele yliopistossa, nii tottakait kannattaa tehdä asialle jotain. Oletan, että kun opiskelit sairaanhoitajaksi se oli oma valintasi ja koit alan omaksesi? Jos kyllä, miksi näet tarpeeksesi valittaa asiasta? eikö tärkeintä ole se että juuri sinä olet onnellinen siinä työssä jossa nyt olet? Jos olet nuori ihminen niin aina voi opiskella lisää, valinnan mahdollisuuksia riittää. Kiusaaminen kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa ja keskittyä elämään omaa elämää ja tehdä siitä juuri sellainen kuin itse haluaa.

Vierailija
24/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vingu. Lopetin sairaanhoitajan työt huonon palkan, vaikka tykkäsin työstä ja olin siinä hyvä. Nyt nautin yhteiskunnan elätystä ja minua vingutaan töihin, kun potilaita ei voida hoitajapulan takia auttaa. Surku, mutta en alistu riistoon.

Vierailija
25/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vingu. Lopetin sairaanhoitajan työt huonon palkan, vaikka tykkäsin työstä ja olin siinä hyvä. Nyt nautin yhteiskunnan elätystä ja minua vingutaan töihin, kun potilaita ei voida hoitajapulan takia auttaa. Surku, mutta en alistu riistoon.

Huonon palkan vuoksi

Vierailija
26/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hoitoalan ihmisen osaavan hankkia apua päähänsä kun me maallikotkin osaamme.

Vierailija
27/27 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minusta sairaanhoitaja on kelpo ammatti.

Olet sitten varmaan yksi harvoista. Aina sanovat, että AMK-koulutus on PASKAA ja sairaanhoitajat vain valittavat ja pitäisi laittaa pakkotöihin ja että yliopistotasoiset ovat paljon parempia ja että ovat ansainneet kaiken paskan, mitä saavat. Jos on joutunut lapsena kiusatuksi tai pahoinpidellyksi niin se on oikeutettua, koska on kouluttautunut sairaanhoitajaksi, jos olisi mennyt yliopistoon niin asia olisi eri.

ap

Tässä auttaa, kun ymmärtää, KETKÄ noin puhuvat. Ihmiset, jotka puheillaan kertovat enemmän omasta huonoudestaan kuin hoitajista. Ole niiden puheiden yläpuolella.

No, nämä ihmiset ovat yliopistossa, joten olisi vain kateellinen.

ap

Ei yliopistossa oleminen tarkoita, että olisi kaikilta osin terve ja hyvä ihminen.

Ei sinne päinkään.  Päättömyys on päättäjän pätevyyttä, kiusaaminen osataan kyllä nerokkaasti.  Koulutus on sanelua. Koiraa voi myös kouluttaa. Koulutus on muotittamista. -Laskento ja fysiikka on hyvä osata silti.

Venäjää olisi myös hyvä osata.  Saatamme tarvita apuva sieltä.  Maamme on kaatumassa.