Suomi on genettisesti monimuotoinen maa.
Pitkästä aikaa näin vilauksen hiihtoa,ja täytyy sanoa että täällä lounaassa ihmiset ovat ihan eri näköisiä kuin nuo meidän kansallisankarit!Onhan Suomi tietysti iso maa,eli eri näköistä porukkaa rajojen sisälle mahtuu.
Kommentit (11)
Kyllä,hyvin monen näköistä hiihtäjää tästä maasta löytyy.
Itsehän olen laajentanut suomalaista geenipoolia lisääntymällä ulkomaalaisen kanssa. Ihan järkevää kun omassa suvussa sairauksia jotka tpdrnnäköisesti perinnöllosiä.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Itsehän olen laajentanut suomalaista geenipoolia lisääntymällä ulkomaalaisen kanssa. Ihan järkevää kun omassa suvussa sairauksia jotka tpdrnnäköisesti perinnöllosiä.
Todella järkevää.Suomessa on paljon perinnöllisiä sairauksia joita ei edes esiinny muualla maailmassa.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Eikö olisi riitänyt ettet lisäänny sukulaistesi kanssa?
Omasta suvustani on paljastunut, että me "supisuomalaiset" olemme peräisin ties mistä. Esivanhemmat ovatkin olleet ainakin venäläisiä, puolalaisia, ruotsalaisia ja tataareja perimältään. Käsitykseni supisuomalaisista on nykyään se, että sellaisia on varmasti aika vähän. En tosin tiedä edes, miten määritellään.
Lounaassa ollaan germaaneja,idässä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Lounaassa ollaan germaaneja,idässä jotain muuta.
Ja höpö höpö. Lounaassa ollaan Skandinaavin jälkeläisiä.
Karjalaisissa on paljon germaania. Esim; Viipuriin muutti henkilöitä Euroopasta. Tämä on tutkittu juttu.
Ja lisää monimuotoisuutta otetaan tänne kunhan koronarajoitukset poistuvat