Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako koirankakat kerätä?

Adorabella
05.03.2021 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jatatko-sinakin-koirankakat-keraama…

Mitä mieltä te olette?

Kannattaako koirankakat kerätä?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kyseessä on asuinalue/kävelytie tms. Ei jos kyseessä on jokin oja jossakin korvessa. Silloin mielestäni tekee enemmän harmia kuljettamalla jätöksen muovipussissa roskiin.

Vierailija
2/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos kyseessä on asuinalue/kävelytie tms. Ei jos kyseessä on jokin oja jossakin korvessa. Silloin mielestäni tekee enemmän harmia kuljettamalla jätöksen muovipussissa roskiin.

Oikein! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AfricaTraveller kirjoitti:

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

Miten tämä liittyy koirankakan keräämiseen?

Vierailija
4/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä määrä Ei-vastauksia. 0.

Sen verran usein nappaan viereisenkin kakan matkaan kulkureitiltä, että pakkohan jonkun on vastata ei 😅

Vierailija
5/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mieluummin vaikka hautaa jätöksen sinne ojan pohjalle maatumaan, jos haluaa jotain asialle tehdä.

Vierailija
6/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.Mitä useampi jättää jätökset,sitä varmemmin saamme koiraveron ja koira-ajokortin.

Vierailija
7/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran usein nappaan viereisenkin kakan matkaan kulkureitiltä, että pakkohan jonkun on vastata ei 😅

Täytyy kyllä myöntää, että muiden kakkoja en kyllä kerää. 😬😬 Vaikka eihän se sen ällömpää olisikaan kuin oman turren jätös. Toisaalta vieraasta koirasta en tiedä onko koiralla ollut jotakin tautia tai onko sitä madotettu koskaan.

Vierailija
8/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madotus!

Hyvä kun sanoit, nyt on taas hyvä aika madottaa, kun koirat alkaa kaivelemaan kaikkea maasta.

Vierailija
9/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää, että muiden kakkoja en kyllä kerää. 😬😬 Vaikka eihän se sen ällömpää olisikaan kuin oman turren jätös. Toisaalta vieraasta koirasta en tiedä onko koiralla ollut jotakin tautia tai onko sitä madotettu koskaan.

Kyllä se vieraan kakan kerääminen minuakin jostain syystä hieman ällöttää, vaikka eihän siihen kakkan edes koske, mutta jos aivan vieressä on vieras kikkare, olen napannut samaan pussiin.

Vierailija
10/10 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsälenkillä tai muualla maastossa en kerää, samaten en kerää syrjäisten metsäteiden varrelta. Sellaisessa paikassa kerään missä on asutusta ja enemmän muitakin liikkujia.