Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko mieheltäsi tulee tavaraa?

Vierailija
05.03.2021 |

Epäilen, että miehellä on yliaktiivinen eturauhanen tms. Luin juttua hyperspermiasta, ja minsta tuntuu että miehelläni ylittyy sperman määrä raja-arvosta heittämällä.

Aina kun rakastellaan niin ennen laukeamista on oltava paperia alla paljon kun tavaraa vaan tulee ja tulee. Ärsyttävää kun piparista valuu möhnää solkenaan ja joskus laitan tamponin sisään alapääpesun jälkeen. Hän on kovasti ihmetellyt, eikö edeltävillä kumppaneilla ole tullut eikä hän ota ollenkaan tosisaan kun sanon että tavaraa tulee mielestäni ihan liikaa verrattuna "normaaliin". Mitään varsinaista vaivaa ei ole, mutta toivoisin että hän kävisi lääkärissä mutta vaa nauraa ehdotukselle.

Ja ei, hän ei kärsi puutteesta muuten kuin kuukautisten aikana. Pitkät tauot eivät selitä asiaa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan tutkinut tuleeko isosta kalusta ja pusseista enemmän tavaraa kuin pienistä.  Jotenkin voisi kuvitella että järeästä kullista ja isoista pusseista tulisi enemmän. Itsellä ainakin tulee kohtuu paljon. 

Vierailija
42/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaihtelee tosi paljon. Jos laukeaa monta kertaa saman päivän aikana, kolmannesta satsista alkaen alkaa olla tosi pieniä (pikkurillin pään kokoisia satseja). Jos menee pitkään (esim. viikko) ilman seksiä, tulee tosi reilusti. Ne on ihan parhaita kertoja :-) Ei vaan tykkää olla laukeamatta niin pitkään.

Minulla viikon tauon jälkeen laukeamiset ovat todella kipeitä. Spermaa tulee sellaisella paineella ja mukana saattaa olla paakkukin. Tuska voi kestää tunninkin. Joku 3 päivää tuntuu olevan maksimi, jolloin pitää itse avittaa tilannetta, jos vaimon kanssa ei vain löydy teinin ja pienempien ohella aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ole myös miettinyt kuinka jollain tulee paljon ja joltain vähän. Ikä ja kuinka kauvan on ollut ilman tietysti vaikutaa asiaan. Ja jos on kiihottanut itsensä montakertaa orgasmin kynnykselle laukeamatta, se lisää tavaran määrää.

Olen miettinyt että vaikutaako kiimatipat mitenkään sperman määrään. Eli miehillä jolla tulee helposti/paljon kiimatippoja tulee vastaavasti vähän spermaa(itse kuulun näihin). Ja niillä jolla tulee paljon spermaa kiimatippoja tulee vähän tai ei ollenkaan.

Onkohan tässä teoriassa mitää itua?

Vierailija
44/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  mitä väliä sillä on?

Vierailija
45/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaihtelee tosi paljon. Jos laukeaa monta kertaa saman päivän aikana, kolmannesta satsista alkaen alkaa olla tosi pieniä (pikkurillin pään kokoisia satseja). Jos menee pitkään (esim. viikko) ilman seksiä, tulee tosi reilusti. Ne on ihan parhaita kertoja :-) Ei vaan tykkää olla laukeamatta niin pitkään.

Minulla viikon tauon jälkeen laukeamiset ovat todella kipeitä. Spermaa tulee sellaisella paineella ja mukana saattaa olla paakkukin. Tuska voi kestää tunninkin. Joku 3 päivää tuntuu olevan maksimi, jolloin pitää itse avittaa tilannetta, jos vaimon kanssa ei vain löydy teinin ja pienempien ohella aikaa.

No vihdoin löytyi mahdollinen syykin.

” Purkautumaton seksuaalinen halu voi aiheuttaa tyypillisiä eturauhastulehduksen oireita. ”

https://www.miesklinikka.com/miesklinikka/sairaudet/virtsaelinsairaudet…

Eli kivulias siemensyöksy ja kipu kivesten takana ja peniksessä, kun on muutaman päivän laukeamatta onkin ihan tavallista. Pitää vain jatkaa säännöllisiä tyhjennyksiä.

Vierailija
46/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tätäkään saanut kysyä? Mikäs tässä määrässä on, joku machojuttuko taas?

Vierailija
47/74 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö miehet osaa edes vastata? Pelkkä alapeukkua.  Just joo . Teinitkös täällä "mieheilee"..

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
48/74 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että siemensyöksyssä on nimenomaan lihasten supistelu, joka tuottaa miehelle orgasmin. Joten isompi lasti tuottaa miehelle useampia supistuksia, joka on oikein miellyttävää.

Huomasin muuten, että Wikipedian artikkelissa on oikein opetusvideokin aiheesta!😀 Oman mieheni syöksy tulee yleensä suunnilleen samalla tavalla, kerran tai pari lennähtää ihanasti hieman kauemmas ja loput sitten pienemmällä paineella.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Siemensy%C3%B6ksy

T: #29

Vierailija
49/74 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen rva kirjoitti:

Mieheltäni tulee paljon ja se on ihanaa. Paljon enemmän kun exiltäni. Pikkareihin lirahtelee pitkin päivää. Tunnen että mieheni on osa minua ja se tuntuu hyvältä.

Se vasta kiihottavaa onkin kun pikapanot ottaa jossain julkisella paikalla parkkihallissa ja sen jälkeen siemeniä valuu pikkareihin kun mennään kauppaab eikä kukaan ohi menevä tiedä mitään pikkutuhmasta sessiosta :)). Siinä vasta onkin härski olo

Vierailija
50/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on ihanaa. Ei sitä koskaan liikaa voi tulla.

Vierailija
51/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseltä tullut aina paljon ja tulee vieläkin yli kuusikymppisenä. Sotkee aina kaikki paikat ja saa olla paperia varalla.  Tiedä sitten on isoilla vehkeillä jotain tekemistä mällin määrän kanssa. Kassit on kanssa aika kookkaat.  Lasten (4) teko oli helppoa. 

Vanhus horisee.

50-luvulla syntyneillä suomalaisilla miehillä oli vielä yli 100 miljoonaa siittiötä, nykyisiltä tule kuin ilmaan ja pullanmuruja, mitä nyt vajaa 50 miljoonaa, monilta ei sitäkään.. Ei tuo toki välttättä näy sperman määrässä, mutta voi näkyäkin.  Syystä, että vanhemmilla harmaaketuilta näyttää mällin määrät olla lukemani mukaan isoja.  Täytyykö tässä harmaakettujen lähteä vielä siementämään nuorikoita, kun nuoret miehet ei pysty. 

Se on totta, että suurten ikäluokkien miesten tavaran laatu oli ihan eri luokkaa kuin nykyisten nuorten. Mutta ei se tavaran määrään vaikuta; suurin osa spermasta on kaikkea muuta kuin kiveksistä tulevia siittiöitä. Vaikka miehellä ei olisi yhtään siittiötä, hän voisi silti ampua spermaa vaikka kuinka paljon.

Jäi tuo sperman määrä sen verran vaivaamaan, että mittasin tässä eräs päivä, kun oli puolitoista päivää edellisestä tyhjennyksestä. Tuli silti mittakuppiin 10ml, vaikka olen jo 65v.  Wikipedian mukaan keskimäärin miehiltä tulee 3-5ml kerralla. Joillaikin 10-15ml eli ruokalusikallisen verran. Itse kuulunut jälkimmäisiin. 

Vierailija
52/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroja sperman määrässä on miesten kesken ja yleensä siihen ei voi edes kauheasti vaikuttaa. Tiettyjen ruoka-aineiden on sanottu edistävän sperman tuotantoa, mutta tämäkin on yksilöllistä.. Itselläni tavaraa tulee keskiarvoa enemmän, mikä on ehdottoman hyvä juttu ja puolisonikin pitää siitä. Kasvoille laukeamisessa ehtii hyvin sottaamaan koko naaman, toista se olisi jos vain pari tippaa tulisi.. Usein on myös niin, että jos on monta päivää laukeamatta, niin isot satsit otetaan käsihoidoilla tai suulla, jolloin sperman määrä konkretisoituu ja sitten kun tuntuu, että ei ihan hirveitä satseja ole tulossa, niin lasketaan pilluun.

Vierailija
53/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vähän harmittaa kun nuorempana tuli kunnon kaarella useampikin ruiskaus paksumpaa tahnaa. Nyt 50:senä hiukan terskan pää spermassa käteenvedon jälkeen tai joskus harvoin hiukan ruiskahtaakin jos vaimolta saa käsihoidon tai kun pilluun laukeaa. On tässä tietty hyviäkin puolia, kun ei ole kaikki paikat sotkussa ja pilluakaan ei tartte olla vaikkapa pikaisten jälkeen pesemässä esim. mökkiolosuhteissa.

Ei se niin iästä ole kiinni. Löysin kiihkeän naisen eron jälkeen ja satsit palasi nuoruuden tasolle. Pieni vire päällä koko ajan, niin sperman eritys on entisellään. Neljä kunnon ruiskausta ja toinen mokoma pienempiä purskauksia tulee perään.

Vierailija
54/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on omasta mielestään keskimääräistä parempi autokuski. Niin ikään jokaisen naisen mielestä hänen miehensä on keskimääräistä parempi autokuski.

Samalla logiikalla jokaisella miehellä on omasta mielestään keskimääräistä suurempi mulkku, ja spermaakin näin ollen tulee keskimääräistä enemmän. Ja vaimot on tietysti samaa mieltä. Kyllä meidän Ekillä tulee tosi paljon, kun minä sitä hoitelen...

Tähän sopisi vanha viisu joka teeveestä kuultiin:

"Nukkumatti, nukkumatti lasten

illoin kulkee, heittää unihiekkaa

päivän leikit aika lopettaa on

kun teeveen iltasatu alkaa...

Vierailija
55/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies on omasta mielestään keskimääräistä parempi autokuski. Niin ikään jokaisen naisen mielestä hänen miehensä on keskimääräistä parempi autokuski.

Samalla logiikalla jokaisella miehellä on omasta mielestään keskimääräistä suurempi mulkku, ja spermaakin näin ollen tulee keskimääräistä enemmän. Ja vaimot on tietysti samaa mieltä. Kyllä meidän Ekillä tulee tosi paljon, kun minä sitä hoitelen...

Jos kuvittelet että nämä mielipiteen ilmaisut tulevat satunnaisotannalla, niin olet aika heikoilla eväillä liikkeellä. Yleensä ne, jotka tuntevat asian omakseen vastaavat ja muut ovat hiljaa.

Vierailija
56/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvittelet että nämä mielipiteen ilmaisut tulevat satunnaisotannalla, niin olet aika heikoilla eväillä liikkeellä. Yleensä ne, jotka tuntevat asian omakseen vastaavat ja muut ovat hiljaa.

Yleensä ne jotka vastaavat voivat keksiä ihan semmoisia juttuja kuin vain mieleen juolahtaa. Tai sitten kertovat kuinka haluaisivat asian olevan, eikä niin kuin se asia on.

Mutta jatkakaa vain, niin me ollaan uskovinaan.....

Vierailija
57/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman määrä on helppo mitata. Laskee vain kaiken mittamukiin tai pieneen ruokamittaan. Sillä se selviää, eikä tarvitse spekuloida ja luulla olemattomia.  Itsekin mittasin, kun olin varma, että tulee yli 10ml. Se tuli, mutta luulin, että olisi tullut vieläkin enemmän. Ehkä toisinaan viikon paussin jälkeen, tai sitten muistelee nuoruutta. Mutta vaimo ei ole koskaan valittanut, ei pilluun tulemista, eikä suikkareita antaessa. Aina imuttanut viimeiseen pisaraan asti. 

Vierailija
58/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PiIIussa en tunne kuinka paljon tulee, mutta suihinottaessa yleensä ehkä lusikallinen. Aikaisemmin tapailin miestä jolta tuli suun täydeltä, eli todella paljon; ei mennyt alas kertanielemisellä. 

Vierailija
59/74 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,12ml

Vierailija
60/74 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se määrä siitä iän myötä vähenee. Itse olin nuorempana juurikin tuollainen siemenlinko ja nainen oli aina ensimmäisestä kerrasta raskaana. Kaaret alkoivat lyhenemään, kun täytin kauan sitten 50-v. Nykyään ei juuri muuta kuin tipottele, paitsi jos on ollut edellisestä laukeamisesta yli vuorokausi. En oikein pysty olemaan ilman yhtäkään päivää. Vaimoni ei jaksa osaakaan siitä, mitä haluni edellyttävät, joten suurin osa laukeamisista tapahtuu omin käsin ja talouspaperiin. 58v.