Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te raskaana käyneet baareissa?

Vierailija
09.08.2006 |

Siis mukana? Esim. kavereiden, miehen jne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä silloin, kun on käyty porukalla syömässä jossain ja sitten muutamalla. Savua välttelin, mikä onnistuukin aika hyvin, kun oma seurue ei polta.

Vierailija
2/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran olin viikolla 17, jolloin raskautta ei juuri edes nähnyt, toisen kerran joskus vkolla 25 ehkä. Eipä siellä hirveän kauan viihtynyt, mutta oli se kivaa vaihtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten

Vierailija
4/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva tuttuni (viikolla 7) ei voi lähteä yhtään mihinkään, ei kahville, ei mukaan baariin eikä mitään kun on raskaana.

Vierailija
5/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

savusta tuli niin huono-olo etten toisten raskausaikana mennyt.

Vierailija
6/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä sitä ei muutenkaan niin tiuhaan tehdä, ja keskittymme lähinnä ruokailuun, terasseille yms. Yökerhossa en taida olla käynyt ainakaan kolmeen-neljään vuoteen

Vierailija
7/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavuakin oli aika reippaasti, mutta ihan terve tyttöhän tuolta masusta silti tulla tupsahti. ;) Ei siinä mitään pahaa mun mielestä ole, jos ei nyt ihan joka viikonloppu siellä istu koko iltaa. Enemmän mä olen huolissani " ulkoisita vaaroista" ( humalaisten tölväsyt ) tuolla baarissa, kun tuosta tupakansavusta. Itsekin ne kerrat kun siellä ollut, kävelin ns. " pitkin seiniä" sen mitä kävelin ja lopun aikaa pidin masun pöydän takana turvassa... =0D Eli enemmän mun mielestä kanssaihmiset näkevät asiasta vaivaa, kun raskaana oleva itse.

Vierailija
8/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluks olisin tullut, jos olisin alkanut yksin kotona kykkimään!

Vierailija
9/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran kävin kaverin kanssa tulettumassa ja katsomassa erästä yhtyettä.

Toisen kerran olin luokkakokouksessa ja menimme sieltä jatkoille baariin :)

Pahasti katsottiin, mutta en antanut asian häiritä! :)

Vierailija
10/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikan kerran olin baarissa alle viikko ennen synnytystä. Ihan ok ei ihmeitä.

Kuhan käytiin tutun pariskunnan kanssa aina välillä pyörähtämässä hetkeksi.

Vierailija
11/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan savu tuppas haittaamaan, oksetti.

Sitten mua hävetti juoda jaffaa lasista. Mä olin ihan varma että joku luulee että se on drinksu, ja lopulta pyysin baarimikolta sen jaffan pullossa ei lasissa.

Ihan mielelläni olisin lähtenyt useimmitenkin kuskiksi, haluista se ei ollut kiinni, mutta mä olen aina raskauksien myötä tullut tosi väsyneeksi. Päiväunet oli pakko ottaa ja nukkumaan viimeistää klo. 22.00.

Vierailija
12/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa savu alkoietomaan niin että en viitsinyt enää mennä. Muutenkin baarikeikat jäi lyhyemmiksi kuin aiemmin, kun sleivnpäin ei jaksanut niitä loppuillan huonoja juttuja kuunnella ;)

Vierailija
13/13 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin yhden ulkomaisen artistin keikalla kun arvelin ettei tilaisuus toistu ihan pian. lisäkis taisin käydä joskus alkuillasta istuskelemassa ja juomassa alkotonta olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi