Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas nyt mammat ihan rehellisesti,

Vierailija
09.08.2006 |

kun ulkonäöstä täällä joskus kyse, että

jos olisit mies, kumpaa pitäisit viehättävämpänä?

Lässähtänyttä ylipainoista, suu mutrussa kulkevaa naista? Vai,

normaalipainoista, iloisen näköistä, itsestään huolta pitävää naista?

Täällä kun aina toitotetaan, että ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä! Joo-o...

Luulenpa, että valtaosa teistäkin lukeutuu tuohon ekaan vaihtoehtoon...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaiselle jotakin, eli kaikki ei ihannoi samanlaista naistyyppiä! Ja kokonaisuus se on lopulta mikä ratkaisee, joku lihava nainen joka voi hyvin ja on sinut itsensä (ja kokonsa) kanssa miellyttää varmasti miehiä enemmän kuin joku " normaalipainoinen" nainen joka vetää stressiä jokaisesta ylimääräisestä kilosta tai sentistä. Ei tästä aiheesta kannata vääntää, koska jokaisella on oikeasti asiasta oma mielipide. Miksi muuten sekä laihoja, lihavia että normaalipainoisia naisia olisi naimisissa?

Vierailija
2/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino on mielestäni terveen merkki. Lihavuudesta voi aiheutua niin paljon sairauksia.. ja niin tietty liian laihatkin näyttävät sairailta. Hymy on kyllä tärkeä, oli se sitten minkä kokoisen hyvänsä kasvoilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

I rest my case.

Vierailija
4/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voisi ilmoittaa näinkin. Kumpaa pidät viehättävämpänä 1. rehevää, muodokasta, sensuelliä naista, jonka joka huokuu iloa ja energiaa ja nauru herkässä vai 2. laihaa, tiukkapipoista, harmaata hiirulaista, jonka pitkä tukka roikkuu hiirenhäntänä, lapaluut törröttävät ja iho kalpea?

Vierailija
5/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 170cm pitkä nainen painaa 50kg tai niillä main, hän on normaalipainoinen muka nykyään. Kerroppas nyt ap mikä on normaalipainoinen? Itse olen pitkä 158cm ja painan 58kg. Olenko normaalipainoinen?

Vierailija
6/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi skaala on todellisuudessa niin paljon laajempi, on miehillä valinnanvaraa ;)...

Vierailija
7/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ulkonäöstä täällä joskus kyse, että

jos olisit mies, kumpaa pitäisit viehättävämpänä?

Lässähtänyttä ylipainoista, suu mutrussa kulkevaa naista? Vai,

normaalipainoista, iloisen näköistä, itsestään huolta pitävää naista?

Täällä kun aina toitotetaan, että ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä! Joo-o...

Luulenpa, että valtaosa teistäkin lukeutuu tuohon ekaan vaihtoehtoon...

Vierailija
8/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen 158cm ja painan 55kg...ja omasta mielestäni olen pari kolme kiloa liian tukeva..

valitettavasti ihanne on ollut jo pitkään sellainen, että mitä hoikempi sitä kauniimpi...=/ poislukien tietysti victoria beckhamin tyyppiset luurangot!

Vierailija
9/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri tarkoitan. Nykyajan normaalipainoinen on oikeasti lähes anorektinen.

Vierailija
10/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että sinäkin olet ylipainoinen. Voi pyhä sylvi tätä yksikertaisuuden määrää tällä palstalla..

Minä olen 160/60 ja olen TÄYSIN normaalipainoinen. BMI on 23,4

alle 19 > alipaino

19-24,9 > normaali

25-29,9 > lievä ylipaino

30-34,9 > merkittävä ylipaino

35-39,9 > vaikea ylipaino

yli 40 > sairaalloinen ylipaino

10 kyllä välähtää.. Hohhoijaa

Vierailija:

minäkin olen 158cm ja painan 55kg...ja omasta mielestäni olen pari kolme kiloa liian tukeva..

valitettavasti ihanne on ollut jo pitkään sellainen, että mitä hoikempi sitä kauniimpi...=/ poislukien tietysti victoria beckhamin tyyppiset luurangot!

Vierailija
11/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa ihan oikeesti tollasseet jotka valitta lihavuuttaa ja oikeesti ei ole edes lihava. Ajattele kuten AIKUINEN ajattelee!

Vierailija
12/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen on painoindeksin välillä 20-25. normaalipaino vaan ei ole muotia, hoikkuus on. kuka hoikkuutta taas onkaan väittänyt normaalipainoksi?

Vierailija
13/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en todellakaan tarkoittanut ylipainoilla mitään parin-kolmen kilon ylipainoa, pikemminkin 20 kg:n!

Ja normaalipainoisilla en tarkoittanut mitään Victoria Bechameja, vaan juuri esim. tota BMI taulukkoa!

Vierailija
14/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodikkaan luiseva.

Vierailija:

normaalipainoinen on painoindeksin välillä 20-25. normaalipaino vaan ei ole muotia, hoikkuus on. kuka hoikkuutta taas onkaan väittänyt normaalipainoksi?

Vierailija
15/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä määrää muoti kauneusihanteet, ei bmi taulukko, ikävä kyllä!

Koitetaanhan katsoa miten kasvatetaan tyttöjämme, että saataisiin heidät hyväksymään itsensä sellaisina kuin ovat. T: 7

Vierailija
16/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miehet ottaa sen iloisen, oli lihava tai ei.

Vierailija
17/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm ja 66kg.

Mutta tosiaan, tuon hoikkuuden ihannointi ei muutu milloinkaan jos ei meidän naisten asenteet muutu! Meistä se lähtee, ei kenestäkään muusta.

terveempää tulevaisuutta omille tyttärilleen toivon:)

Vierailija
18/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielenkiinnolla kysyisin,että KUKA se on joka sen MÄÄRÄÄ?

Sinun pomosi,minun pomoni? Miehet?naiset? Kuka? Olen vähän hämilläni,kun ikinä minun painostani ei ole millään tavoin huomautettu.

Esim. nykyisen työpaikkani sain 80 kiloisena (olen 160cm pätkä) ja nyt painan 59. Eli ei siinä ainakaan ollut kauneusihannetta lähimaillakaan valinna hetkellä ja meitä oli toistakymmentä hakijaa.

Uskomatonta!!!

Vierailija:

Koitetaanhan katsoa miten kasvatetaan tyttöjämme, että saataisiin heidät hyväksymään itsensä sellaisina kuin ovat. T: 7

Vierailija
19/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti on läskiä, mahasta muodostuu istuessa pari sellaista lähes puolitäyden talouspaperirullan kokoista lenkkua. ja on jenkkakahvat. Muutaman kilon kevyempänä ei olisi ja painoindeksikin olisi edelleen yli 20.

Luulen, että 10 tarkoitti juuri tätä. Lääketieteellistä syytä laihduttaa ei ole, mutta peilikuva olisi miellyttävämpi vähän hoikempana.

(neuvojille tiedoksi, salilla käyn ja lihasta ja peruskuntoa on. En vaan ole katsonut " ongelmaa" niin tärkeäksi, että muokkaisin elämäntapojani lahtuakseni. Syön ihan fiksusti, mutta aika paljon ja en karta herkkuja)

Vierailija
20/21 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex poikakaveri oli sellainen jonka mielestä luiseva nainen on seksikäs ja mut se haukku eräänkin kerran " vitunmoinen läski" " saatana sulla on iso perse" " mahtuuko toi sun läskiperse edes auton istuimelle" ja painoin 54kg silloin ja en todellakaan ollut läski. Moni muu sanoi,että olisi hieman syytä saada lihaa luiden päälle (Ja suurin osa sanojista oli miehiä).

Se on ihan katsojasta kiinni. Yksi tykkää luurangoista,toinen pulskista ja onneksi on näin!

Vierailija:

Ja mielenkiinnolla kysyisin,että KUKA se on joka sen MÄÄRÄÄ?

Sinun pomosi,minun pomoni? Miehet?naiset? Kuka? Olen vähän hämilläni,kun ikinä minun painostani ei ole millään tavoin huomautettu.

Esim. nykyisen työpaikkani sain 80 kiloisena (olen 160cm pätkä) ja nyt painan 59. Eli ei siinä ainakaan ollut kauneusihannetta lähimaillakaan valinna hetkellä ja meitä oli toistakymmentä hakijaa.

Uskomatonta!!!

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä