Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyn aina miehiin, apua?

Vierailija
04.03.2021 |

Minulla on ongelma. Olen 26v ja ainakin 7 vuotta suhteet mennyt niin että tutustuessa ja suhteen alussa olen tosi ihastunut. Viimeistään puolen vuoden päästä, yleensä aiemminkin alan päässäni kehittelemään vikoja miehestä ja sitten haluan erota kun tuntuu että miehessä on kaikki vialla vaikkei oikeasti ole mikään.
Miehet yleensä toisi vaikka kuun taivaalta, kohtelee siis minua hyvin, mutta mikään ei riitä. Kadehdin ihmisiä jotka ovat pitkissä suhteissa. Miksi minä en osaa?
Nyt uusin mies on ollut kuukauden ja alkaa jo tuntumaan että kyllästyn siihenkin, vaikken todellakaan halua oikeasti. Mitä teen? En halua pilata tätäkin juttua sillä että alan keksimään virheitä toisesta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kaikilta hyviä kommentteja tullut.

Mutta selvennän että en väkisin etsi koskaan mitään suhdetta vaan tutustun aina johonkin mieheen sattumalta jossain (iso kaveripiiri/kaverin tuttuja tms). Ja sitten tulee näitä mennäänkö kahville pyyntöjä ja jos itseä kiinnostaa niin mennään ja yleensä olen alussa ihan täysillä mukana ja tykkään oikeasti.

Osaan ja tykkään olla myös yksin että en etsi ketään väkisin.

Ihmettelen vaan miksi se alkuhuuma vaihtuu hetkessä aina tuollaisiin turhiin "vikoihin".

Ap

Vierailija
22/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tunne-elämän lukko taustalla. Terapia auttaa selvittää tuon lukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry naisiin jos vihaat miehiä noin.

Vierailija
24/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali nainen, ei mitään hätää.

Vierailija
25/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan perus BBD ohjelmoitu sinne aivoihin.

Vierailija
26/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee oksitosiiniriippuvaisuutta. Kun ei hormooniburstia enää tule, kyllästyy.

Vierailija
27/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulla ahdistus päälle aina suunnilleen samassa vaiheessa suhdetta, ehkä siinä vaiheessa kun tapailusta pitäisi tulla jotain "vakavampaa" seurustelua? Silloin voisi olla kyse kiintymyssuhdehäiriöstä.

Ks. välttelevä kiintymyssuhdetyyli:

https://hidastaelamaa.fi/2017/12/millainen-kiintymystyyli-sinulla/

Vierailija
28/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt tunne lukkoa. Yksi ihminen oli joskus 16vuotiaana jota rakastin oikeasti. Erottiin kun mies petti ja jälkeenpäin kuulin että oli pettänyt ihan tosi paljon, kokoajan. Ja puhunut minusta pahaa monelle vaikka esitti aina että rakastaa minua niin paljon.

Mm. Oli puhunut että hän joutuu maksamaan suhteessa aina kaiken. Vaikken koskaan pyytänyt häneltä mitään vaan hän itse osteli koruja ja halusi viedä syömään jne.

Siitä on voinut joku tunnelukko jäädä.

Ja joo tuo välttelevä kiintymyssuhdetyyli täsmää aika hyvin.

Ap

Vierailija
29/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä näitä naisia, jotka jo parin viikon jälkeen sanoo rakastavansa? Olen oppinut välttelemään näitä tapauksia, vaikka alkuun se toki tuntui kivalta kun muka joku tykkäsi niin kovin. Mutta huomasin tuon saman, että mitä kiihkeämmin nainen etenee alussa, sen nopeammin alkaa ne kaikenlaiset narinat ja lopulta naista ei kestä enää itse pirukaan kun mikään ei riitä.

Vierailija
30/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 7 vuotta sitten olit vielä tarpeeksi nuori, nyt jo aivan liian vanha. Et tule enää saamaan ketään komeaa ja varakasta, joudut tyytymään tavalliseen ja perhearkeen.

T:setämies

Vierailija
31/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että pelkäät jotakin suhteen etenemisessä. Et uskalla sitoutua tai naäyttää jotakin puolta itsessäsi. siksi etsit syytä lopettaa suhde itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi