Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ärsyttävä tyttöystävä?

Vierailija
04.03.2021 |

Eli ollaan miehen kanssa parikymppisiä ja ollaan oltu pari vuotta yhdessä. Muutettiin yhteen joulukuussa ja nyt on tullut pientä kinaa vähän väliä.
Minulla on siis ADHD ja olen aikuislukiossa, eli kirjoitukset painaa päälle tässä kuussa. Haluaisin lukea ja panostaa kun ensimmäisiä kursseja olen käynyt viimeksi 2-3 vuotta sitten kun olin päivälukiossa, jonka sittemmin jätin kesken juurikin diagnosoimattoman adhd:n takia.
Mies harrastaa ahkerasti kitaran, banjon ja pianon soittoa ja jos ei soita, niin katsoo kovalla äänellä asiaan liittyviä opetusvideoita.
Kinaa tulee siis siitä, että minä en pysty keskittyä melussa, kun lukeminen on jo muutenkin haastavaa, ja hänestä on epäreilua, että nillitän jatkuvasti hänen harrastuksestaan ja siitä että laittaisi kuulokkeet vaikka päähän. Ymmärrän, että kotona halutaan harrastaa ja tottakai kannustan, mutta tämän yhden kuukauden kun minulla on jotain tärkeää haluaisin, että olisi joku tietty 1-2h jotka hän varaisi soittamiseen, ja näinä hetkinä voisin itse tehdä vaikka kotitöitä. Hän kuitenkin on erittäin vahvasti sitä mieltä, että silloin ku inspiroituu ei halua sitä katkaista, vain koska minä luen.

Onneksi hän käy päivisin töissä, mutta usein minullakin on aamupäivällä tärkeät menot, jolloin ehdin 1-2h lukemaan kotona ennen kuin mies tulee kotiin ja alkaa orkesteri.

Olenko ärsyttävä nillittäjä?

Ps. Mies täydellinen muuten, mutta tässä voisi parantaa en vaan tiedä miten pääsemme yhteisymmärrykseen.. Onko minun kohta lähdettävä melua karkuun..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehen pitäisi joustaa. Sinulla on KIRJOITUKSET. Mitä hänellä on? Koesoitto Metallicaan? Ei varmana ole vaan rämpyttää omaksi ilokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan