Mitä ajatttelet siitä ettet enää hypistelekkään rahaa aineellisina seteleinä käsisssäsi?
Kommentit (11)
No onhan sitä vielä. Muuten maksan paljon mieluummin kortilla. Tosin uskon, ettei rahan määrää tajua ihan niin helposti, kun kortilla maksaa vs. Käteinen.
Kyllä hypistelen. Minulla on turvallinen tunne, kun lompakossa on käteistä. Olen pari kertaa ollut marketin kassalla, kun pankin yhteydet ovat menneet poikki, ja minä olen ollut ainoa ihminen, jonka ei ole tarvinnut ruveta stressaamaan. :)
Olen periaatteessakin sitä vastaan, että koko maailma roikkuu näkymättömien verkkolankojen varassa. En asioi liikkeissä, joissa käteinen ei käy. On minulla kortti ja käytänkin sitä, mutta käteisestä en luovu.
Melkein joka päivähän mä niitä hypistelen. Mitä sä sekoilet?
Hyvä, että käteistä ei enää juuri tule käytettyä. Tykkään enemmän numeroista kuin tavaroista.
Tykkään käyttää käteistä ja hypistelen joka päivä.
Miksi haluaisin hypistellä likaisia rahoja?
Minä imeskelin pienenä kolikoita kun niissä oli jännä metallin maku. Hyi hel....
Mulla ei ole ollut käteistä moneen vuoteen, enää en käytä edes korttia. Maksan aina puhelimen lähimaksulla ja joskus mobilepaylla. Perheen teinitkään eivät käytä käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut käteistä moneen vuoteen, enää en käytä edes korttia. Maksan aina puhelimen lähimaksulla ja joskus mobilepaylla. Perheen teinitkään eivät käytä käteistä.
Jos kaikki tekisivät kuten sinä niin huh huh.
Miten niin? Hypistelen edelleen seteleitä, tänäänkin olen niin tehnyt.