Melkein puoli vuotta tapailua ja deitti ilmoitti ettei ole yli exästään
Kommentit (23)
Sitä saa mitä tilaa. Toiset naiset on niin last season. Menneitä ukkoja ei ainakaan allekirj haikaile koskaan. Se on kerrasta poikki. Sano.
Se on kuulkaa sillä lailla, että jos on tullut jätetyksi vastoin tahtoaan ja on itse rakastanut toista, niin ei siitä koskaan kokonaan yli pääse. Asian kanssa voi oppia elämään ja sitten voi toki uudelle kumppanilleen olla kertomatta tunteistaan, kuten useimmat miehet tekevät.
Itse olen valinnut rehellisen linjan. Sanoin jo heti uuden oman suhteeni alussa uudelle puolisolleni, että mulla on vaikea ero takana vuosi sitten ja en halua sinusta korvaajaa menettämälleni perheelle. Jos haluat olla kanssani, niin sun täytyy hyväksyä mut sellaisena kuin olen. Voin jo elää ja hengittää, mutta suren varmasti koko loppuelämäni jollain tasolla sitä, että eksäni petti, jätti ja hajoitti perheemme. Itse en olisi sitä toivonut.
Olemme olleet nyt jo parisen vuotta yhdessä nykyisen puolisoni kanssa ja hän on muutaman kerran kiittänyt minua rehellisyydestäni. Meidän suhteessa me voimme puhua mistä vaan, eikä meidän tarvitse salata toisiltamme mitään.
Jos uusi ei ole exää kauniimpi, vaikea päästä yli