Mitä olet tilannut viimeksi netin kautta?
Minä tällä viikolla peräti kolmesta eri puljusta eli yhdestä kengät kesää ajatellen, toinen oli nettiapteekki josta mm vartalon pesuun suihkuöljyä, kropparasvaa ja pari Acon voidetta kasvoille ja sitten kosmetiikkapuljusta huulipunan, ripsaria, led-valoilla varustetun meikkipeilin ja hajuveden.
Kommentit (89)
Pari jatkojohtoa kytkimellä. Meillä on jo yksi samaa merkkiä. Osoittautui toimivaksi ja ihan ok ulkonäkö, joten tilasin lisää.
Yllätysyllätys, kasvomaskeja. Lapsi haaveili vaaleanpunaisista, joten tilasin sellaisia heille lasten koossa. Meille aikuisille otin paketin mustia.
Stereovahvistin, koska kyllästyin naapurin mesoamiseen ja pakko saada subbarit jollain soimaan että saa ne mökät peitettyä.
Isompia kumeja. Täällä koto Suomessa on vain vappu ilmapallon kokoisia jotka siis liian pieniä..
Hoitoainetta hiuksille. Tätä ei enää myydä Suomessa, niin pitää tilata muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin tänään Luominen - lehden kaksi tuoreinta numeroa.
luomille oma lehti? ihosyöpämuutoksen tunnistaminen? luomityypit? luomien poistaminen?
T-paidan itselleni, 7v lapselle pari lelua, kanille ruokaa ja tarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpölampun kuvun ja lämpölamppuja sekä muutaman suolakiven ja niille pidikkeet.Tällä viikolla tilasin huomenna pitäs postista hakea...
Voiko suola siis kivettyä vai onko suola jo kivi? Laitan tämän kysymyksen tähän koska olen miettinyt tätä kun sain lahjaksi Himalajan Suolakiviä. Jos olisin trolli niin olisin kysynyt voiko Himalajan Suolakivet laittaa kiuaskiviksi jote asialliset vastaukset palkitaan plussauksilla!
no, voiko ne laittaa kiuaskiviksi?
T: Rolli
Vierailija kirjoitti:
Isompia kumeja. Täällä koto Suomessa on vain vappu ilmapallon kokoisia jotka siis liian pieniä..
itse käytän sääpalloja
Tiimipaidat mulle, miehelleni ja veljelleni. Yllätin heidät iloisesti ja sitten ryypättiin yhteensopivissa paidoissa mökillä koko viikonloppu. Onnistunut ostos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneen.
Edellinen alkoi savuta kohtuuttomasti ja nyt koko kämppä haisee kitkerälle.
Kiva.
Ai pesukoneen savuaminen on ok, kunhan pysyy kohtuudessa? :D
kohtuu kaikessa
Mustan kampauspöydän, pari baarituolia, viinilaseja ja Jeffree Starin vaaleanpunaisen luomiväripaletin.
Matsmartilta lasti:ketsuppia, hiutaleita, mysliä. En ole vielä jaksanut avata laatikkoa, oli jtn muutakin. Koetan olla ostamatta tuolta ns höttösyötävää.
Sitten viherjauhetta neljä purkkia jostain, kun sain puoleen hintaan.
SiistI rotsi. Hyvä valinta :)
Vähän vähemmän extreme, kuin viime vuoden curbside, joka oli suunnilleen vastaava vaaleudessaan, mutta jossa sitten oli noita vähän tummemman sinisiä laikkuja.