Vanhemman naisen pauloissa - mitä teen?
Työpaikallani on hämmentävä nainen.
Hän on minua yli 20 vuotta vanhempi, voisi siis olla vaikka äitini, mutta...
...meillä on sitä kipinää. Hän on aivan poikkeuksellinen. Hän on sinänsä ns. tavallinen ihminen, mutta hänen äänensä - erittäin matala, pehmeä ja miellyttävä, mutta naisellinen - saa ihokarvani pystyyn.
Jos mahdollista, kuuntelisin häntä vaikka loppupäivän. Notkuisin hänen työpisteellään jos vaan olisi hetkenkään aikaa (olemme työpaikallamme harvoja lähitöissä olevia). Kahvi- ja lounastauoilla haluaisin nähdä hänestä aina edes vilauksen.
Tuntuu, että hän on huomannut kiinnostukseni. Luulen, että hän ei pidä sitä pahana.
Minä en osaa ajatella hänestä seksuaalisesti, mutta olen silti jotenkin varma, että jos jotenkin päätyisimme sänkyyn, olisin aivan äärimmäisen kiihkeä ja tekisin hänelle mitä tahansa hän haluaa. Palvoisin häntä.
Tämä on todella kiusallista ja kamalaa. Yritän olla hyvä aviomies ja isä, mutta olen kuin tulisilla hiilillä. Hengitystä salpaa, vatsanpohjaan sattuu, kämmenet hikoavat ja olen levoton. En nuku kunnolla tämän naisen takia. Olen kuin mato koukussa.
Mitä hittoa teen? En voi elää näin. Haluaisin irtisanoutua, mutta se olisi ammatillinen ja taloudellinen katastrofi. Jos vaimoni saa vihiä, avioliitto voi olla pian finaalissa..
Kommentit (43)
Sellainen puumanmetsästäjä siellä.
Tilanne on todellinen, ja häiritsevä.
-Ap
Pyydä sitä lukemaan runoja nauhalle joita voit kuunnella nukkumaan mennessä. Äänihän tuossa eniten kiehtoi.
Etätöihin siitä. Vaimoa naidessa voit haaveilla työkaverista, mutta älä huokaile hänen nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä lukemaan runoja nauhalle joita voit kuunnella nukkumaan mennessä. Äänihän tuossa eniten kiehtoi.
Tuo ei varsinaisesti auttaisi minua unohtamaan häntä.
Ääni on parasta hänessä, mutta se on tehnyt hänestä muutenkin maagisen mielessäni. Haluaisin myös katsella ja koskea häntä.
Tekisi mieleni soittaa hänelle..
Vierailija kirjoitti:
Etätöihin siitä. Vaimoa naidessa voit haaveilla työkaverista, mutta älä huokaile hänen nimeään.
Minulla on osaksi työtehtäviä, joita ei voi hoitaa etänä.
Nooooh..
tässä nuori mies vinkki.
”Saanko painaa pään sun rintojen väliin ja lausua sulle Eino Leinon runoja”...
T: Puuma
Rakastajani ajatteli varmaan suunilleen noin ennen kuin lähestyi minua hyvin varovasti. Ikäeroa tosin vain 13 vuotta. Nyt takana 5 vuoden salasuhde.
Menet vaan rohkeasti ottamaan vastaan sen kaverikortin, niin helpottaa. Samassa jamassa oltu ja se on jännä juttu miten maailman selvimmät merkit on kuitenkin vain ystävyyttä naisen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Eeva Kilpi on kirjoittanut kauniisti erotiikasta.
Ei tässä nyt ole vaihtoehtoja.
Anna perheen mennä menojaan. Kyllä niitä nuoria vaimoja ja pieniä lapsia saa aina uusia.
Mutta me vanhemmat naiset. Me kohta kuollaan pois joten ota ihmeessä tuo keräilyharvinaisuus.
Idiootti.
Perus ihastumiseltahan tuo kuulostaa. Älä tee mitään kun sulla on vaimo.
Tämä on eriskummallisia.
En himoa häntä sillä tavalla kuin ikäisiäni naisia (fyysisesti, seksuaalisesti) vaan eri tavalla - kuitenkin eroottisesti. Luulen että hipaisukin saisi minut sekaisin. Olen ihan jäässä kun ajattelen häntä.
Ap
Naisen horinoita. Kukaan mies ei kirjoita ”pauloissa”.
Tilaa arkku, kohta se kuolee vanhuuteen.
Tiedän tunteen. Mutta...tuo menee ajastaan ohi, sanotaanko noin parin vuoden päästä viimeistään.
T. Nainen 50+ joka oli nuoremman miehen pauloissa.
Tolla äänellä naisen kannattaisi lyödä rahoiksi. Onko ottanut yhteyttä mainostoimistoihin ja äänikirjapalveluihin?
Yritä unohtaa, koska sinulla on jo perhe. Jos kerran kokeilisit, et pystyisi olemaan enää vaimosi kanssa, koska tuon ikäinen nainen tietää jo, miten viedään jalat alta. Tuskin hän edes olisi kiinnostunut sinusta.
Höpö höpö taas sun juttujas.