Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maapallo on kyllästynyt islantilaisiin

Vierailija
04.03.2021 |

Kohta lentää ilmaan koko luoto.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pimeää asua tuollaisessa maassa, tai jossain kilsan päässä etnasta.

Tuliperäisessä maassa on myös hyviä puolia. Maaperä on ravinteikasta, lämmitysongelmia ei ole rakennuksissa. Tietty siellä tuulee koko ajan kylmästi, vaikka olisi mikä vuodenaika.

Joka kerran nähdessäni suomalaisia hevosia kuraisessa aitauksessa pää riipuksissa tulee mieleen Islannin hevoset. Siellä ne juoksentelevat harjat hulmuten pitkin rinteitä ja rannikkokaistaleita. Voi mikä vapaus ja tuore ruoho!

Onko siellä hevosiakin? Minä olen luullut että pelkkiä pullerotölttääjiä vaan.

No onhan siellä islanninhevosia. Alkuperäinen, ikivanha rotu. Kyllä on niillä ihan erilainen elämä kuin jollain suomalaisella ravi- tai kouluhevosella.

Niiden suomalaisten heppojen ei tarvitse kestää kolme kertaa itsensä painoisia jenkkituristeja.

Vierailija
22/22 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pimeää asua tuollaisessa maassa, tai jossain kilsan päässä etnasta.

Tuliperäisessä maassa on myös hyviä puolia. Maaperä on ravinteikasta, lämmitysongelmia ei ole rakennuksissa. Tietty siellä tuulee koko ajan kylmästi, vaikka olisi mikä vuodenaika.

Joka kerran nähdessäni suomalaisia hevosia kuraisessa aitauksessa pää riipuksissa tulee mieleen Islannin hevoset. Siellä ne juoksentelevat harjat hulmuten pitkin rinteitä ja rannikkokaistaleita. Voi mikä vapaus ja tuore ruoho!

Onko siellä hevosiakin? Minä olen luullut että pelkkiä pullerotölttääjiä vaan.

No onhan siellä islanninhevosia. Alkuperäinen, ikivanha rotu. Kyllä on niillä ihan erilainen elämä kuin jollain suomalaisella ravi- tai kouluhevosella.

Niiden suomalaisten heppojen ei tarvitse kestää kolme kertaa itsensä painoisia jenkkituristeja.

Suomalaisten heppojen tarvitsee kiertää joka päivä kura-aitausta tuntikaupalla kimittävät kakarat selässään ja hyppiä esteitä käskystä. Eivätkä ne suomalaislapsetkaan mitään ihan kevyitä tänä päivänä ole, saati ratsastavat aikuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla