Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin toimeentuleva asuu rupuisessa mummonmökissä?

Vierailija
04.03.2021 |

Mitä ajatuksia herää?

Siis jos hyvä palkkataso ei _yhtään_ näy asumisessä. Tässä kohtaa todella hyvin toimeentuleva ja varakaskin asuu hyvin vaatimattomassa ja rupuisessakin mummonmökissä. Rempat tekemättä, kun ei näe tarvetta tehdä/teettää remppaa.

Miksi? Olenko ainoa, jonka mielestä tässä on jotain hämärää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rempoille tarvetta löytyy, ja itse ei aina paras ihminen arvoimaan tarvetta.

Menevät huonoon kuntoon, jos ei välitetä/nähdä tarvetta

Hometaloja jotkut ovat

Vierailija
22/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tollanen vaatimattomuus ja Jeesustelu kyseessä? laita kuule mökkis kuntoon ja käy kakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi olla hienot  omistaa omistus- asunot ymm.Tai pinta kuvaa: Hienot kalustetut vuokra asunot kuin autot.mutta joka kuukausi maksavat kallita osamaksu eriä ja raha todella tiukoilla.Joku voi hankia varakaana vaatimattoman mökin,asunon.Viihtyä siellä hyvin,vaatimatominen sisustuksineen. Itse olen työ-eläkeläinen ,naisen eläke pienempi kuin miehe. kotini on sisustettu vaatimattomasti hinta lapun mukaan,ei niin kuin itse haluaisin.Koska en tee velkaa yksin asuvana.Monet kerrat minua on henkilökohtaisesti loukattu viimeiset 21v. Muka parhaimat ystävät kotini.Ei ollut koskaan,vasta vierailut vaikka toiselle kävelisi 10 minuttia,toiselle menisi 2min.metrolla.Yhteistä heillä miksi et osta kotiisi sitä tätä,tai miksi käytät tuo väri?Minä ostin sitä tätä.Joka kevät ,syksy uudet verhot,mööpeleitä,tai päiväpeitoja jne puheissa.En koskaan nähnyt ne,kun ei vasta vierailua: Heillä kuin asu joku muukin koti ja toi puolet kulusita rahaa talouteen.Aivan samoin kuin tuossa piha piirini vanha rouva asu koti muu henkilö ja saa puolet kuluista häneltä.,Näki minulla keltaiset talvikumisaappat.Kysyen mistä ostin ja hinnan.Ei kauakaan kun näin hänet. Hän:Katso ostin kumisaapat,kuitenkin kallimat kuin sinun  lidi.Minä kun en tykää lidi käydä! Sama virsi kun talven selkään ostin kuomat,pyöreesti 70e. Hän on tammi,helmikuu jo ostanut 3kpl talvikenkiä a) 70e kpl. Jouluksi osamaksulla uudet huonekalut olohuonen.Sitten valitaa kuin kaikkia maksaa.Kuka hitto eläkeläinen tarvii 3kpl talvikenkiä? Me ajatelemme kaikessa niin erinlailla! Rahalla voi ostaa toki kuoren kaikesta ,mutta ei ydintä.Varakas voi viihtyä vanhassa mökissä ,elää vaatimattomasti.Ehkä kyllästynyt yltäkyläisyys?