Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronakäytösgallup: montaako ihmistä tapaat vapaa-ajallasi viikossa?

Vierailija
04.03.2021 |

Mukaan lasketaan siis vain maskittomat, sisällä tapahtuvat vapaa-ajan tapaamiset, jotka eivät ole aivan pakollisia. Esimerkiksi ystävän kanssa kahvittelu. Samassa kodissa asujia ei tietenkään lasketa mukaan, koska heitä on pakko tavata.

Koronakäytösgallup: montaako ihmistä tapaat vapaa-ajallasi viikossa?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
2/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole vaihtoehtoa nolla? Tapaan perheen ulkopuolisia vain ulkotiloissa.

Vierailija
4/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
5/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta puuttuu nolla? Annoit niin tarkan rajauksen että minulle ei jäänyt ketään. En muuten käytä maskia missään.

Vierailija
6/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole vaihtoehtoa nolla? Tapaan perheen ulkopuolisia vain ulkotiloissa.

Kirjoitin vaihtoehdon 0 mutta kysely kai ottaa sen automaattisesti pois :o Outoa, Sanoma!

Vierailija
7/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ystävää ja samalla hänen puolisoa. Voin senkin tarpeen tullen lopettaa, mutta teen etätöitä, joten muita altistumisia ei tule kuin korkeintaan ruokakaupassa. Pakko yrittää pitäähuolta myös mielenterveydestä.

Vierailija
8/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 0 puuttuu. Tapaan äitiäni ehkä 1-2 kertaa kuussa, hän on perheeni lisäksi ainoa.

Vierailija
9/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee joka viikonloppu aikuiset lapset puolisoineen ja lapsineen kylään. Syödään tai kahvitellaan. Vietetään paljon aikaa yhdessä. Jos kaikki yhtäaikaa, niin meitä on 9

Vierailija
10/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä semmoinen reilut 10 kertyy. Käyn tapaamassa suvun vanhuksia, heitä on jo 5, vuorotellen siis, en samalla viikolla kaikkia. Laitoksissa asuvien luona käytän maskia. Sitten käyn kampaajalla, hierojalla, luontaishoidoissa, samoin vuorotellen. Siskoani ja miestään tapaan viikottain, veljeni perhettä harvemmin. Muutamaa ystävää joka viikko. Aikuisia lapsiamme puolisoineen viikottain, yhteensä siitä tulee 6. Eli siis ihan normaalisti. 

Vierailija
11/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona lasten kanssa ja en käy edes kaupassa. Tapaan eläkkeellä olevia vanhempiani, jotka eivät käy muualla kuin luonani ja kaupassa. Sen lisäksi täällä käy välillä hoitaja lapsille (kolme alle 3 v lasta), jotta saan tehtyä tehokkaammin kotitöitä hetken.

Vierailija
12/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, vastasin vahingossa 1, kun puoliso onkin tässä kyselyssä 0.

Vierailija
13/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ainoastaan miestäni, asumme eri osoitteissa.

Vierailija
14/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
15/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee 0-5 välillä. Ystäviä tapaan sillon tällöin, joskus on monta viikkoa välissä ja joskus samalla viikolla parikin kertaa. Muuten olen kotona ja käyn kaupassa, töissä en siis käy kodin ulkopuolella.

Vierailija
16/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 perheen ulkopuolista

0 koronatestiä

0 kertaa maski päällä ulkoillessa

100%:sti maski päällä, jos täytyy hoitaa jokin asia  julkisissa sisätiloissa, mitä onneksi on tapahtunut vain yksittäisiä  kertoja viimeisen vuoden aikana

Vierailija
17/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee 0-5 välillä. Ystäviä tapaan sillon tällöin, joskus on monta viikkoa välissä ja joskus samalla viikolla parikin kertaa. Muuten olen kotona ja käyn kaupassa, töissä en siis käy kodin ulkopuolella.

Minulla sama. Lisäksi tapaan ulkona yhtä ystävää, mutta sitä tässä ei kysytty. 

Vierailija
18/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt kotoa käsin ja kauppakassipalvelun käyttö, kaikki mahdollinen kotiovelle tilattuna. Ei siis pakollisia kohtaamisia.

Viime kuussa näin kertaalleen äitiäni.

Vierailija
19/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nolla myös.

Olen yrittäjä ja olen työskennellyt aina kotoa käsin. Asiakkaita en tapaa juuri muutenkaan ja nyt koronan johdosta myynti on siirtynyt pääosin nettiin, eli tuotteideni toimitus on vain postitse.

Mieheni on jo eläkkeellä. Lapsiamme ja lastenlapsiamme olemme tavanneet kasvokkain viimeksi kesällä, kun koronatilanne oli parempi. Nyt on vain soiteltu. Kylässä emme käy, eikä meillä käy vieraita. Harrastamme kävelyä, sulkapalloa (meidän entisessä navetassa), lautapelejä ja kuntosalia(ok-talomme alakerrassa oma kuntosali) nämä onnistuu täällä maaseudulla ilman kontakteja muihin.

Ruokakaupassa käymme kahdesti viikossa maskit kasvoilla.

Vierailija
20/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 perheen ulkopuolista

0 koronatestiä

0 kertaa maski päällä ulkoillessa

100%:sti maski päällä, jos täytyy hoitaa jokin asia  julkisissa sisätiloissa, mitä onneksi on tapahtunut vain yksittäisiä  kertoja viimeisen vuoden aikana

Samoin täällä, Kotka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi