Oletko seksuaalinarsisti?
Ja ei kun testaamaan:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007840457.html
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan kaksi pistettä. En todella haluaisi kohdata ihmistä joka saa tuosta testistä enemmän, vielä vähemmän mennä sänkyyn sellaisen demonin kanssa.
Eiköhän ihminen ole hieman monimutkaisempi olento kuin tuollaiset ala-astetasoiset listat.
Ihminen on kuvottava olento.
Tätä palstaa lukuunottamatta ihmiset on pääsääntöisesti ihania.
Ikä rupsauttaa ja ylipaino väsähdyttää ja tekee nunnaksi. Olen siis siveä ja kunnollinen nainen wouu!?
1. Sanon kumppanilleni, mitä hän haluaa kuulla, jotta pääsisin hänen kanssaan sänkyyn. (KYLLÄ)
2. Koen, että ansaitsen seksiä silloin, kun haluan sitä. (KYLLÄ)
3. Ärsyyntyisin, jos kumppanini kieltäytyisi seksistä. (KYLLÄ)
4. Se, mitä kumppanini tuntee tai ajattelee seksin aikana, ei kiinnosta minua. (EI, toivon että ajattelee minua)
5. Olen poikkeuksellisen seksuaalinen kumppani. (KYLLÄ)
6. Olen ollut poikkeuksellisen menestynyt kaikissa seksisuhteissani. (EI)
1.-3. ja 5. Mitä muuta näihin voi edes vastata, jos tykkää seksistä (olematta narsisti)???
Ei kaikkiin kysymyksiin. Minulla ei ole mitään oikeutta manipuloida kumppaniani seksiin. En myöskään kuvittele itsestäni erinomaisuuksia.
Saan kaksi pistettä. Minulla ei ole eikä tule kuitenkaan kumppania.
2. Koen, että ansaitsen seksiä silloin, kun haluan sitä. //Miksi en ansaitsisi? Ei se vibraattori niin hirveän usein hommiin kuitenkaan joudu, ei edes joka viikko.
4. Se, mitä kumppanini tuntee tai ajattelee seksin aikana, ei kiinnosta minua. //Ei kumppania, joten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen on manipulointia.
Ei välttämättä jos ei liioittele eikä valehtele ja tarkoittaa esim. sanomiaan kehuja. Ei tarvitse antaa katteettomia lupauksia tai valehdella rakastavansa. Voi vaikka ihan vain kehua toista ja toivoa, että toinen alkaa haluta seksiä kanssasi yhtä paljon kuin sinä voisit haluta. Edellyttäen että toinenkin sitten haluaa tietenkin. Kauheeta manipulointia? Edelleenkin tosi huono testi.
Mä vastasin ainakin, että ansaitsen silloin kun haluan. Mutta sinä et tiedäkään milloin minä haluan. En koskaan halua silloin kun se ei ole sopivaa. Tai kun toinen ei näytä haluavan yhtään
Ärsyyntyisin (mahdollisesti joskus) jos kumppani kieltäytyy seksistä. Tietysti riippuu miten sen tekee. Nyt kun olen vuotanut hormonikapselin asentamisen takia yli kuukauden niin kyllä varmaan ärsyttäisi jos mies hyvällä hetkellä kieltäytyisi menkattomasta seksistä. En välttämättä näytä sitä kovin inhottavasti kuitenkaan.
Mitä tuntee tai ajattelee, oli ainoa mistä en saanut narsisti-pistettä eli kiinnostaa. Joskaan kaikkia ajatuksia en vaadi tietää, en ole ajatuspoliisi.
Eli laaduton testi, huonot kysymykset