En ole ruma, ryppyinen enkä lihava ja silti haukuttu kaikista näistä:
Kyseessä siis naisvaltainen työpaikka. Jossa olen asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden taholta kiitelty ja palkittukin.
Kuitenkin työpaikan naisista pari purkaa pahan olonsa jauhamalla minusta.
On haukuttu ja ivattu niin tyyli, hoikkuus, miesvalinta, harrastukset, lapset, kampaus, okt, sisustus, jopa meikkisävyt ja lempivärit.
Kaikki rumin sanankääntein.
Mietinkin, kuinka paljon tulisi paskaa niskaan jos olisinkin ilkeä, ylipainoinen, ruma ja rupsahtanut tapaus. Vai johtuuko paskanjauhanta vaan siitä, että olen heidän vastakohtansa? Itse en välitä juoruista mutta siinä vaiheessa piti tulla minunkin väliin, kun eräs tapaturma koitettiin laittaa minun syykseni. Ja siitäkin kuulin vasta kuukausi jälkeen päin ja sattumalta.
Kommentit (23)
Ukko38 kirjoitti:
Apn ongelma on se, että hän on ylimielinen.
Siksi saa paskaa niskaansa koska kuvittelee olevansa parempi kuin muut.
Jos itsetunto on kunnossa, ei tarvitse latoa paskaa kenenkään niskaan tai arvella kukahan kuvittelee olevansa parempi kuin muut... Ihan järkyttävää.
Hoikkuus, sellainen terveellinen sutjakkuus ja notkeus! Kyllä se huomataan ja siihen pyritään.
Vai miksi ihmiset ylipäätään haluavat mielummin tiputtaa painoa kuin nostaa sitä?
Ei pelkästään terveyden takia vaan kyllä se myös näyttää paremmalta. Ei hoikkuus tarkoita muodottomuutta.
-mä oon notkea eikä se liity mitenkää mun painoon. :D ja inhoan sanaa "sutjakka". tulee mieleen ihana helenamummo tekopirteenä paasaamassa.
Kiusaaja haluaa kiusata aina. Jos kiusaaja on lihava ja uhri hoikempi- se käy. Ja jos uhri olisikin pulleampi ja tuo kiusaaja hoikempi niin se kiusaisi siltikin. Kateus laittaa kiusaamaan.