En ole ruma, ryppyinen enkä lihava ja silti haukuttu kaikista näistä:
Kyseessä siis naisvaltainen työpaikka. Jossa olen asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden taholta kiitelty ja palkittukin.
Kuitenkin työpaikan naisista pari purkaa pahan olonsa jauhamalla minusta.
On haukuttu ja ivattu niin tyyli, hoikkuus, miesvalinta, harrastukset, lapset, kampaus, okt, sisustus, jopa meikkisävyt ja lempivärit.
Kaikki rumin sanankääntein.
Mietinkin, kuinka paljon tulisi paskaa niskaan jos olisinkin ilkeä, ylipainoinen, ruma ja rupsahtanut tapaus. Vai johtuuko paskanjauhanta vaan siitä, että olen heidän vastakohtansa? Itse en välitä juoruista mutta siinä vaiheessa piti tulla minunkin väliin, kun eräs tapaturma koitettiin laittaa minun syykseni. Ja siitäkin kuulin vasta kuukausi jälkeen päin ja sattumalta.
Kommentit (23)
Meidän työpaikan kuntotestissä 38 vuotias suuttui minulle, koska olin paremmassa kunnossa kuin hän (olen 47).
Nyt kuulemma luulen olevani joku. Kehoitin häntä lenkille silloin kun vituttaa. Ei ole tepsinyt.
Mikä on ongelma. Tiedän olevani kaunis, jos minua haukutaan rumaksi niin mitä sitten! Ei se tee minua rumaksi.
Vanha sanonta kuuluu, että "ei haukku haavaa tee".
Minun ulkonäköäni on haukuttu koko elämä. Kyllä, olen ihan nätti ja vaikka ikääkin jo 40++ niin edelleen ihan säpäkässä kunnossa.
Minulla ei ole mitään feikattua ulkonäössäni mutta jostain syystä olen aina ollut silti otollinen kohde kiusaajille.
Jos minulla on ollut omat pitkät hiukset, on ne haukuttu laihoiksi liruiksi. Haukkujilla itsellään lisäkkeet päässä..
Jos laitan omiin ripsiini ripsiväriä, on ne kauheat hämähäkin seitit. Eli pitääkö laittaa lisäkehiukset ja muoviripset vai mennä suoraan saunasta töihin vai mikä teille arvostelijoille sopisi parhaiten?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma. Tiedän olevani kaunis, jos minua haukutaan rumaksi niin mitä sitten! Ei se tee minua rumaksi.
Vanha sanonta kuuluu, että "ei haukku haavaa tee".
Ei ap haukuista sanonutkaan välittävänsä.
Hänet oli jo esitetty tekijäksi semmoiseen, mitä hän ei ole tehnyt. Se menee varmasti kaikilla yli hilseen?
No johan on säälittävät työ”kaverit”. Ei kannata välittää, eikä ainakaan alentua samalle tasolle.
Kiusaajat rumenee. Olette varmaan huomanneet. Iän myötä alkaa luonne paistaa naamasta ja loiste sammuu silmistä ;)
No eipä tällaisten ketjujen aloittajatkaan yleensä kuulosta kauhean helpoilta ihmisiltä. Ei ihme että työssäolo on yhtä riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikan kuntotestissä 38 vuotias suuttui minulle, koska olin paremmassa kunnossa kuin hän (olen 47).
Nyt kuulemma luulen olevani joku. Kehoitin häntä lenkille silloin kun vituttaa. Ei ole tepsinyt.
Missä hiton työpaikassa on kuntotestit, ellei nyt pelastusala ole kyseessä? Ihan hirveää.
Toki järkyttävää haukkua ketään. Ihmisten pitäisi ylipäätään tukea enemmän toisiaan.
Ai niin, unohdin: myös nimeni on haukuttu.
Siitä on tehty mitä ihmeellisimpiä muunnoksia.
Oikein ilkeitä muunnoksia.
Kyllä minäkin keksisin heille oikein sopivat nimimuunnokset, mutta eipä viitsi alentua moiseen.
Apn ongelma on se, että hän on ylimielinen.
Siksi saa paskaa niskaansa koska kuvittelee olevansa parempi kuin muut.
Joo nää ketjut on 100% turhia kun kuullaan vain yhden osapuolen näkemys.
Just hoikkuutesi ja hyvä kunto saa rehevämmät tylleröt kimppuusi. Lihota 40 kg niin muiden kateus helpottaa 😁
no mua on ahdisteltu töissä seksuaalisesti (naisvaltainen ala, ainoa miestyöntekijä ahdisteli ja naiset oli kateellisia siitä kun mies kiinnostunut musta jonka jälkeen naiset käyttäytyi koppavasti MUA kohtaan), on otettu töihin vaan kun oon kuulemma kaunis ja niin kaunis hymy,
ja molemmilla kerroilla olin ylipainoinen mutta kaunis.. :) ja kateelliset naiset useammin hoikempia kun minä. :D mutta siis riippuu ihan paikasta, jos sattuu olee kateellistyyppisiä ihmisiä niin sillon voi olla kateellinen vaikka kulmakarvojen väristä, jos ei muusta. :D myös hoikkana oon kohdannu kateutta sekä miehiltä liiallista kiinnostusta opiskeluissa, töissä jne....
ketä se hoikkuus auttaa?? :D kyllä ainakin mua on kadehdittu mm. muodokkuudesta. ei mua ainakaan kenenkään hoikkuus kiinnosta yhtään :D
Vierailija kirjoitti:
Joo nää ketjut on 100% turhia kun kuullaan vain yhden osapuolen näkemys.
Meinaatko, että kaksi valheellisen paskan jauhajaa voittaisi yhden, joka ei jauha paskaa kenestäkään ?
Maailmassa riittää kiusaajia kyllä. Ei uhrien tarvitse olla siihen syypäitä. Vai meinaatko että kadulla kulkeva mummo, joka joutuu ryöstön kohteeksi olisi itse syyllinen?
Siis oikeastiko kuvittelette että joku jaksaa töissä aamusta iltaan ja vuodesta toiseen miettiä teidän ulkonäköä? Jos narsistinen ihminen laitetaan kertomaan työhyvinvoinnistaan niin se menee suurin piirtein näin: olen mielettömän hyvä työntekijä, suoraan sanottuna parempi kuin kukaan muu työpaikallani, ja töissä on koko ajan riitaa koska ihmiset kadehtivat minua syystä a, b ja c.
Mitä ihmettä, aikuiset käyttäytyy noin! Kuulostaa 12-vuotiailta koulukiusaajilta.
Vierailija kirjoitti:
ketä se hoikkuus auttaa?? :D kyllä ainakin mua on kadehdittu mm. muodokkuudesta. ei mua ainakaan kenenkään hoikkuus kiinnosta yhtään :D
Hoikkuus, sellainen terveellinen sutjakkuus ja notkeus! Kyllä se huomataan ja siihen pyritään.
Vai miksi ihmiset ylipäätään haluavat mielummin tiputtaa painoa kuin nostaa sitä?
Ei pelkästään terveyden takia vaan kyllä se myös näyttää paremmalta. Ei hoikkuus tarkoita muodottomuutta.
Naisvaltainen työpaikka? Eipä yllätä! Tutkitusti eniten työpaikkakiusaamista. Sosiaali- ja terveysala?