Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koulutus on mielisairaalan vahtimestarilla?

Vierailija
04.03.2021 |

Aikoinaan olin potilaana hullujenhuoneella. Työntekijät siellä oli hoitajia, lisäksi välillä siellä oli psykiatri. Ne oli kaikki ihan häiriintyneitä.
Ainoa työntekijä siellä joka oli ihan normaali tervejärkinen tyyni ihminen oli vahtimestari. Tai siis enhän mä tiedä mikä sen titteli oikeasti oli. Mutta se oli joku tyyppi joka vaikutti vähän niinkuin yleismieheltä ja sillä oli avainniput ja se käveli ympäriinsä availemassa ja lukitsemassa ovia.
Onko sen titteli oikeasti vahtimestari vai mikälie? Mikä sen koulutus on? Onko kaikissa mielisairaaloissa yksi tuollainen työntekijä joka "ei kuulu joukkoon" eli ei ole hoitaja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa. Luultavasti ihan tavallinen vartijan koulutus.

Mun kaveri on psykiatri ja hän on kylläkin sairastunut itse psyykkisesti. Oli aika pitkään töissä, vaikka oli harhoja ym. Nyt sairaseläkkeellä.

Vierailija
2/5 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksenvalvoja. Mahdollisesti lääkintävahtimestari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ollut Kellokoskella. Ei noita vakseja enää ole.

Vierailija
4/5 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLV kirjoitti:

Järjestyksenvalvoja. Mahdollisesti lääkintävahtimestari.

Jaa, on olemassa tuollainen omituinen lääkintävahtimestari. Googlasin sen ja näköjään sellaiseksi päädytään hoitajataustalla. Vaikuttaa fiksuilta hoitajantöiltä se laaja skaala tehtäviä mitä lääkintävahtimestarilla on.

ap

Vierailija
5/5 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta työntekijästä mutta ammattimies on nykyään talonmiehen nimitys, sukupuoletonta nimeä en tiedä, ehkä kiinteistönhoitaja. Ei siihen ihmeempää koulutusta tarvitse, vaikka esim. mikä tahansa amislinja, kunhan handlaa joitain huoltohommia ja osaa lakaista portaat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi