Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee sinut surulliseksi?

Vierailija
04.03.2021 |

Minä olen surullinen kun Sanna Savikko ei ole ollut pitkään aikaan televisiossa.
M27

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mä olen täysin turha ihminen jolle ei ole mitään virkaa eikä paikkaa tässä maailmassa.

Vierailija
22/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten voi vain elää tekemättä työtä. Olen katkera siitä, etten syntynyt kultalusikka suussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus.

Vierailija
24/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, johon olen ihastunut, on varattu.

Vierailija
25/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorin pitkäaikainen käyttö teki minusta yksinäisen erakon.

Vierailija
26/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinenkin lapsi muuttaa pois kotoa.

Tottakai niiden kuuluukin lähteä, mutta hiljaista täällä tulee.

Vierailija
27/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokoirat

Vierailija
28/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suojelukoirien rääkkäys juttu

Susiviha

Vierailija
29/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihmiset ketkä ovat kiusaajia, ylimielisiä, ei puhu suoraan, ajattelee tunteilla eikä järjellä, jotka eivät osaa pyytää anteeksi, suututaan liian herkästi asioista, ei jutella asioista, kaksinaamaisuus jne.

2. Nuorten lisääntyneet mielenterveysongelmat, ja kotona istuminen ja liikkumisen vähentyminen.

3. Av-palstan taso joka on romahtanut entistä enemmän.

Mukaan lukien kuinka paljon haukutaan trolliksi, vaikka aloitus olisikin totta.

Ylipäänsä arvostelu, haukkuminen edes läpällä on hyvin surullista.

Voisi niiltä ihmisiltä kysyä, että mikä heitä vaivaa ja sanoisivatko samat sanat päin naamaa, jos olisi mahdollisuus.

4. Valtio ottaa vaan lisää lainaa, vaikka ei pitäisi. Tai sitten ottaisi yhden ison lainan, maksaisi sillä kaikki pienemmät lainat jokaiseen paikkaan takaisin ja keskittyi jatkossa yhden lainan maksamiseen.

5. Se miten paljon lisää köyhiä on tullut, ja kuinka paljon yrityksiä jopa yhtiöitä on maailmanlaajuisesti kaatunut.

6. Ilmastonmuutos joka on lähes kokonaan unohdettu koronan varjolla.

7. Rokotustahti jonka pitäisi olla huomattavasti korkeampi. Samaten tartuntojen määrä, jotka vain kasvavat. Tämän hetkiset hoitajat ja lääkärit ovat todella kovilla, kiitokset heille, että yrittävät silti jaksaa ettei oma järki lähde samalla.

8. Se, että naiset joutuvat maksamaan kuukautissuojista, vaikka menkat ovat normaali asia ja jos et halua verisiä housuja tai valkoiseen mekkoon punaista läikkää niin "joudut" käyttää kuitenkin sitte suojaa. Niitten pitäisi olla Ilmaiset myös sen takia, että eipä paljoo niistä kertyvästä verostakaan makseta yhteiskunnan hyväksi mitään. Verotettaisiin enemmän sen sijaan lihasta ja maidosta, koska suomalaiset käyttää aika paljon just niitä kuin moni muu pieni maa. Ja armeijan käyminen kaikille ketkä sinne kykenee menee, niin pitäis olla joko kaikille pakollinen, tai vapaa-ehtoinen, koska yhä useammat naiset käyvät sen, vaikka se on "vain" vapaaehtoinen tällä hetkellä. Jotenkin tasa-arvoisessa maassa tää on epätasa-arvoista.

Vierailija
30/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies, joka ratkatti viime viikolla tapahtuneesta virheestä, johon olin osallinen, mutta en ainut.

Virhe korjattiin toimittamalla uudelleen olematta myöhässä tai mitenkään muuten väärin. Vähän vaan ylimääräistä vaivaa pomolle.

Kolmena eri päivänä tapahtuneen jälkeen sanoi jotain. Kun vuorostani vastasin hänelle, heti alkoi loputon pä-pä-pä-pä-pä-pä...

Vierailija
31/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseni, mahamakkarani, pienet tissini, pitkittynyt sairauslomani, ruma naamani, selluliittinen ja litteä peppuni, kainaloläskini, sisäreisiläskini, 30 kg painonnousu ja roiskeläppäp illuni.

Vierailija
32/32 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen surullinen, kun ihmisiä haukutaan ja nimitellään. Kaikissa on hyvää ja pahaa ja otetaan huomioon toisten tunteet. Olen myös surullinen, kun kaunis kielemme on pilattu v-alkuisilla sanoilla ja rivouksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme