Netin älykkyystestit, uskoako niitä?
Olen tehnyt muutamia ja saan niistä aina tulokseksi että olen keskimääräistä älykkäämpi. En kuitenkaan usko sitä itse, eli saako kaikki niistä noita samoja tuloksia kuin mitä minä saan? Voiko niistä saada ns. huonoja tuloksia? Olen tehnyt Mensan ja jotain englanninkielisiä.
Kommentit (8)
Nettitesteistä ei voi mennä Ikinä täysin takuuseen.
Minä sain niin hyvän tuloksen, etten usko siihen itsekään, koko testistä en ymmärtänyt tuon taivaallista. Silti tunnen jonkinlaista ylpeyttä saaruani tuloksen, jonka mukaan olen huomattavasti keskitasoa älykkäämpi.
Ainahan niistä saa liian hyvän tuloksen. En tiedä ketään, joka olisi saanut nettitestistä huonon tuloksen.
Suomen mensan nettitestin vastaukset ja selitykset löytyy youtubesta. Sain täydet videon katsottuani. Kaikki älykkyystestit noudattaa likimain samaa kaavaa ja niitä voi harjoitella, jos sellaiseen joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Suomen mensan nettitestin vastaukset ja selitykset löytyy youtubesta. Sain täydet videon katsottuani. Kaikki älykkyystestit noudattaa likimain samaa kaavaa ja niitä voi harjoitella, jos sellaiseen joutuu.
Joo, ja kun vastaa kaikkiin oikein tulos on 128 :)
Varmaan tuon nettitestin tarkoitus on saada osallistujia maksullisiin oikeisiin testeihin ja siksi niistä tulee aina näitä hyviä (melkein Mensan jäsen) tuloksia :) Minäkin oon tehnyt muistaakseni 3 kertaa ja joka kerta tulos paranee kun harjoittelee (123-135).
Tein kerran ja sain tulokseksi 130. En sit tiiä.
M39