Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se alkaa: 758!

Vierailija
04.03.2021 |

Lockdown!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se arvattavissa että ennemmin tai myöhemmin näin käy koska en luota päättäjiin ja virkamiehiin pätkääkään.

Vierailija
2/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se arvattavissa että ennemmin tai myöhemmin näin käy koska en luota päättäjiin ja virkamiehiin pätkääkään.

Koska et luota...

Ei se nyt sentään ole syy koronatartunnoille.

Vierailija
4/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäytykää tai armeijan miähet ampuu!!

Vierailija
5/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kaikille maski päähän vaikka väkisin, niin kuukauden päästä tartunnat ovat nollassa.

Vierailija
6/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäjien vika kun ihmiset on tyhmiä? Mun pitää päästä baariin, reissuun, ostoskeskuksiin, bussimatkalle, joogaan, partusiin jne. kun mä HALUUN.

Vierailija
7/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 520 tartuntaa näistä Uudellamaalla.... sinne tarvittaisiin vielä kovemmat sulut.

Vierailija
8/9 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan kaikille maski päähän vaikka väkisin, niin kuukauden päästä tartunnat ovat nollassa.

Joojoo tottakai. Virossa on ollut jo useamman kuukauden maskipakko kaikissa sisätiloissa ja tartuntoja on ollut viime päivinä yli tuhat päivässä.

Vierailija
9/9 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo tottakai. Virossa on ollut jo useamman kuukauden maskipakko kaikissa sisätiloissa ja tartuntoja on ollut viime päivinä yli tuhat päivässä.

Nyt on ollut muutaman päivän 1500. Maskista on hieman hyötyä, muttei siitä pandemian taltuttajaksi ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän