Suositelkaa rauhoittavaa luotaistuotetta
Käyn välillä työstressin ja kiireen vuoksi niin ylikierroksilla, etten saa nukuttua. Liikun ja syön terveellisesti, rauhoitan illat ym keinot käytössä, mutta kierrokset vaan ei laske. Tai rauhoitunkin illalla, mutta nukkumaan mennessä mikä tahansa yllättävä, pienikin asia nostaa taas adrenaliinit kattoon :/ Tai sitten jos tuota jatkuu useamman päivän, olen jo niin yliväsynyt että elimistö on jatkuvassa hälytystilassa... Eli suositelkaa jotain rauhoittavaa luontaistuotetta, rauhoittavia- tai unilääkkeitä en halua syödä. Melatoniini on käytössä kaamoskauden muutenkin, se pelkästään ei riitä akuutissa stressissä!
Kommentit (24)
Yrtti! Alkoholihuumeeseen älä kajoa.
Ehdottomasti ashwagandha.
Sillä on tehty niin paljon kliinisiä tutkimuksia, jotka vahvistavat sen olevan vaikuttava stressiin, ahdistukseen, rauhoittaa, itse asiassa on juuri kaikkea mitä aloittaja oikeastaan tekstissään hakee.
Ashwagandha. Itse tilaan jenkeistä, mutta sitä saa esim. Ruohonjuuresta.
Melatoniini auttaa hyvin juuri nukahtamisongelmaan minulla, ota suosiolla vähintään 2mg.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tehty niin paljon kliinisiä tutkimuksia, jotka vahvistavat sen olevan vaikuttava stressiin, ahdistukseen, rauhoittaa, itse asiassa on juuri kaikkea mitä aloittaja oikeastaan tekstissään hakee.
Saa ihan cittarista. Niitä on erilaisia, shoden-uutosta suosittelen. Maksaa marketissa huomattavasti vähemmän kuin esimerkiksi Ruohonjuuressa.
Vierailija kirjoitti:
Melatoniini auttaa hyvin juuri nukahtamisongelmaan minulla, ota suosiolla vähintään 2mg.
Voi helposti ottaa 6mg myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ihan cittarista. Niitä on erilaisia, shoden-uutosta suosittelen. Maksaa marketissa huomattavasti vähemmän kuin esimerkiksi Ruohonjuuressa.
Hyvä tietää, että hypermarketit on ottaneet lisäravinnevalikoimiinsa ashwagandhaa, ei ole tullut katsastettua niiden tarjontaa viimeaikoina.
Laventeliöljy tuoksulamppuun tai kylpyveteen tai ihollekin. Laventeli- ja ruusuöljyä voi laittaa suoraan iholle.
Relaxor forte tabletit. Vogelilla on ainakin ollut samaa ainetta tippapullossa uutteena, Passifloraa eli kärsimyskukkaa.
Kärsimyskukka, myydään niin kapseleina kuin tippoina. Esim. Vogelilla on Passiflora-uute, löytyy luontaistuotekaupoista, apteekeista yms. On nimenomaan rauhoittava tuote, moni on saanut helpotusta, olipa todellista tai plaseboa.
Vierailija kirjoitti:
L-teaniini.
Tätä suosittelen myös itse. Päivällä vihreästä/mustasta teestä, illalla kapselina. Harvoja oikeasti toimivia asioita ap:n hakemiin ongelmiin.
Magnesium sitraattimuotoisena. Illalla otettuna rentouttaa mukavasti lihakset, mikä pistää ramaisemaan.
Kamomillatee ja toisaalta myös alkoholi...
Kannattaa käydä puhumassa lääkärille. En lähtisi turhaan kokeilemaan luontaistuotteita, jos on, ja varmasti onkin, olemassa tehokkaita lääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Relaxor forte tabletit. Vogelilla on ainakin ollut samaa ainetta tippapullossa uutteena, Passifloraa eli kärsimyskukkaa.
Suosittelen tuota. On vielä edullinen juuri tuolla nimellä. Kärkkäiseltä saa tukkuhinnalla yhden 60 tabletin pakkauksen 8,40e.
Sama pakkaus Sokoksella 12,90e ja apteekissa n 15e.
Kamomillatee. On oikeasti yllättävän rauhoittava. Ja halpa kokeilla.
Minua rauhoittaa suuresti korpikuusenkyynel, mutta se sopii vain hyvin harvoille, toiset tuppaavat särkemään kalustoa ja vetelemään huttusta turpaan!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä puhumassa lääkärille. En lähtisi turhaan kokeilemaan luontaistuotteita, jos on, ja varmasti onkin, olemassa tehokkaita lääkkeitä
Luontaistuotteet eivät ole turhaa kokeilua. Tulee muistaa, että niitä tulee käyttää lähinnä akuuttitilanteisiin, eikä vuodesta toiseen päivittäin. Kyllä, saman vaikutuksen voisi saada lääkärin reseptillä määräämästä lääkkeestä, mutta jos vaikka kuukauden ajan kokeilee luontaistuotetta ja pitää huolen, ettei yli annostusta, niin en näe siinä mitään haittaa.
Jos ei auta ja rasitustila jatkuu niin lääkärille lomps. Ja kannattaa oikeasti miettiä, onko työ sen arvoista, että joutuu turvautumaan luontaistuotteisiin tai lääkkeisiin siitä selvitäkseen.
Että ap, sinuna miettisin elämänarvoja uusiksi.
oopiumi