Minulla alkaa koulu vajaan kuukauden kuluttua
Eikä lapsilla vieläkään hoitopaikkaa. Kolme viikkoa sitten vein päivähoitohakemukset päivähoitotoimistoon ja siellä johtaja sanoi, että heti seuraavalla viikolla on kokous, jossa hakemukset käsitellään ja viimeistään seuraavalla viikolla eli viime viikolla ottaisivat meihin yhteyttä. Eilen soitin päivähoidonjohtajalle ja nyt hän sanoi, että tänään käsitellään hakemukset. Hermostuttaa pirusti, kun ei hajuakaan minne lapset pääsee hoitoon. Päiväkotiin olisin halunnut kaikki, mutta päivähoidonjohtajan mukaan tilaa ei ole. Ärsyttää!
Kommentit (2)
Olen ollut niin tyhmä. Ei minulla eikä kavereillani ole ollut hajuakaan noista päivähoitoasioista. Olen aina luullut, että päivähoitopaikkaa ei saa hakea, jos ei ole todella tarvetta ja jos paikan peruu niin sitten ei seuraavalla kerralla noin vain saakaan hoitopaikaa. Opiskelemaan pääsy ei todellakaan ollut varmaa. Yllätyin täysin siitä.
siksi hoitopaikkaa ei niin helpolla nyt saa, kun ne katsos virallisesti jaetaan jo keväällä. huhti-toukokuussa.
päiväkodit siis on oikeesti täynnä. jos tietää hoidon tarpeesta jo keväällä, kannattaa paikkaa hakea heti, vaikka hoito alkais vasta lokakuussa.
mutta ymmärrään siis sua, varmasti kurja tilanne. mutta ole huoleti, kyllä kunnan on pakko sun lapsille hoitopaikka järjestää! ehkä sitten vaikka pph:lta tai muuten jos pk:ssa ei tilaa.
t: päikkärin täti