Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli noin 4 vuotta sitten seksisuhde varatun miehen kanssa ja lopetin suhteen häneen. Miksi hän ei sitä ymmärrä vielä tänäkään päivänä etten ole enää kiinnostanut?

Vierailija
03.03.2021 |

Viimeksi syksyllä kävi oveni takana. Voiko joku olla noin riippuvainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sinut 🤷‍♀️

Vierailija
2/15 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo mene jo hulluuden puolelle jos ei usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin miehillä on tuollainen tapa, että niin kauan kun se ei  mitään maksa, niin ainahan sitä kannattaa kokeilla. Huonolla tuurilla tulee pakit ja hyvällä saa pillua. Et välttämättä ole ollenkaan ainoa jonka luona käy välillä vonkaamassa. Kokeilepa sanoa herralle, että jos hän ottaa suhun enää ikinä yhteyttä, kerrot hänen puolisolleen kaiken. Usko huviksesi että ei käy enää sen jälkeen. Sun luona, siis. Jonkun muun luona varmasti vielä käy.

Vierailija
4/15 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hänen puolisoaan tunne joten en voi mennä kertomaan. Ilmeisesti ovat muuttaneet eri paikkakunnalle mutta tyyppi ajaa jopa sen yli 200 km että pääsee seuraamaan minua. Ap

Vierailija
5/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on stalkkaamista. Mies erosi, eikä osaa olla yksin.

Hän yrittää vaihtaa lennosta seuraavaan.

Vierailija
6/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä vauhdissa. Itse kysyy itse vastaa. Kuka muu jaksaa muistaa neljän vuoden takaisia asioita.

Vierailija
7/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hänen puolisoaan tunne joten en voi mennä kertomaan. Ilmeisesti ovat muuttaneet eri paikkakunnalle mutta tyyppi ajaa jopa sen yli 200 km että pääsee seuraamaan minua. Ap

Kuule, se todennäköisesti tuli vanhalle kotipaikkakunnalleen tapaamaan kaveria tai sukulaista ja päätti samalla reissulla käydä koputtelemassa vanhojen hoitojen ovet, jos vaikka joku tarjoaisi yöpaikan.

Ja mä en kehottanut oikeasti kertomaan vaimolle, vaan uskottavasti ilmaisemaan miehelle, että selvität vaimon yhteystiedot ja kerrot kaiken jos mies vielä eksyy sun ovesi taakse, ja katso mitä tapahtuu. Et taida haluta, sillä on paljon mukavampaa uskotella itsellesi, että olit jotain spessua ja että mies on ihan lääpällään suhun. Ja ihan tiedoksi, ei sun tarvi tuntea sitä vaimoa kertoaksesi. Sun tarvii vain selvittää sen puhelinnumero ja pistää viesti. Ei kovin monimutkaista.

Vierailija
8/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me takastuneet pässit tarvitaan aikaa unohdukseen. Isot tunteet ei viilene äkkiä. Älä kuitenkaan anna pienintäkään myötätuntoa, muuten homma vaan pitkittyy.

Vierailija
9/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se todennäköisesti tuli vanhalle kotipaikkakunnalleen tapaamaan kaveria tai sukulaista ja päätti samalla reissulla käydä koputtelemassa vanhojen hoitojen ovet, jos vaikka joku tarjoaisi yöpaikan.

Ja mä en kehottanut oikeasti kertomaan vaimolle, vaan uskottavasti ilmaisemaan miehelle, että selvität vaimon yhteystiedot ja kerrot kaiken jos mies vielä eksyy sun ovesi taakse, ja katso mitä tapahtuu. Et taida haluta, sillä on paljon mukavampaa uskotella itsellesi, että olit jotain spessua ja että mies on ihan lääpällään suhun. Ja ihan tiedoksi, ei sun tarvi tuntea sitä vaimoa kertoaksesi. Sun tarvii vain selvittää sen puhelinnumero ja pistää viesti. Ei kovin monimutkaista.

Ongelmasi?

Vierailija
10/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi?

Koen erittäin huvittavana tuon "Ah, varattu mies rakastaa minua niin kovin, mutta ei voi jättää perhettään syistä XZY. Mutta sydämessään on ihan hulluna minuun ja loukussa sen kamalan noita-akan kanssa!" Ja yleensä näissä kuvioissa se toinen vilkuttelee vihreää valoa, eikä edes tosissaan yritä lopettaa hommaa koska se imartelee kun se varattu aina joskus kokeilee onneaan ("Eli on vieläkin rakkautensa riivaama minua kohtaan, koska olen niin ihana!!")

Se on hyvin todennäköisesti edelleen vaimonsa kanssa yhdessä, sillä tykkää vaimostaan ja kivasta arjesta, joka heillä on. Varmasti panevatkin aina sillon tällöin. Mutta ilmeisesti omaa jonkinlaisen trauman, joka ajaa panemaan myös muita naisia (yleensä sillä pönkitetään omaa egoa tai täytetään jotain täyttämätöntä tyhjyyttä). Se on aika yleistä, Tinder on täynnä tällaisia ihmisiä.

Vierailija
11/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aloittaja noin väitti?

Vierailija
12/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilta hoidoilta lohkeaa helpommin. Yleensä melkein aina.

Vierailija
13/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja epäilee miehen olevan riippuvainen hänestä. Eli Ap olisi miehelle kuin huumetta. Lisäksi Ap toteaa, ettei mies ymmärrä (tai halua ymmärtää) että suhde on ohi. Lisäksi hän mehustelee sillä, että mies ajaa yli 200km nähdäkseen hänet (sillä mitä muuta syytä kenelläkään voisi olla vanhalle kotipaikkakunnalleen..).

Toisaalta Ap kokee, ettei voi ajaa miestä pois uhkaamalla kertoa puolisolle, sillä ei voi kertoa puolisolle kun ei tunne tätä. Tämähän ei ole mikään syy, sillä se että ei tunne puolisoa, ei estä mitenkään häntä uhkaamasta miestä kertomisella. Mutta huono tekosyy paljastaa, ettei Ap halua uhata miestä. Miksi? Koska hän ei todellisuudessa halua miehestä eroon.

Varmasti samasta syystä hän teki tämän aloituksen. Hän haluaa uskoa miehen olevan häneen rakastunut. Koska se on imartelevaa. Ehkä mies kertoili hänelle kauniita satuja ja hän halusi uskoa ne. Koska hän ei oikesti halua ajaa miestä pois elämästään (se on hyvin helppoa, jos sitä oikeasti haluaa), ja siinä tapauksessa hän todennäköisesti viestii miehelle välillä, että ovi on vielä raollaan (eli ei tyrmää yhteydenottoja, ei käytä lopullisia termejä vaan tyyliin "Meidän pitäisi lopettaa yhteydenpito" tai "Ei tästä voi tulla mitään" tai "Olisi ehkä parempi jos ei nähtäisi enää"). Ja mies kokeilee, sillä mikään ei viesti, että nainen olisi oikeasti tosissaan. Ja Ap saa fiksinsä imartelusta ja suurista tunteista.

Vierailija
14/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne monen vuoden takaiset asiat muistaa jos se toinen osapuoli muistuttaa itsestään säännöllisesti. Vaikka esim. käy ovella koputtelemassa. Ap

Vierailija
15/15 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja epäilee miehen olevan riippuvainen hänestä. Eli Ap olisi miehelle kuin huumetta. Lisäksi Ap toteaa, ettei mies ymmärrä (tai halua ymmärtää) että suhde on ohi. Lisäksi hän mehustelee sillä, että mies ajaa yli 200km nähdäkseen hänet (sillä mitä muuta syytä kenelläkään voisi olla vanhalle kotipaikkakunnalleen..).

Toisaalta Ap kokee, ettei voi ajaa miestä pois uhkaamalla kertoa puolisolle, sillä ei voi kertoa puolisolle kun ei tunne tätä. Tämähän ei ole mikään syy, sillä se että ei tunne puolisoa, ei estä mitenkään häntä uhkaamasta miestä kertomisella. Mutta huono tekosyy paljastaa, ettei Ap halua uhata miestä. Miksi? Koska hän ei todellisuudessa halua miehestä eroon.

Varmasti samasta syystä hän teki tämän aloituksen. Hän haluaa uskoa miehen olevan häneen rakastunut. Koska se on imartelevaa. Ehkä mies kertoili hänelle kauniita satuja ja hän halusi uskoa ne. Koska hän ei oikesti halua ajaa miestä pois elämästään (se on hyvin helppoa, jos sitä oikeasti haluaa), ja siinä tapauksessa hän todennäköisesti viestii miehelle välillä, että ovi on vielä raollaan (eli ei tyrmää yhteydenottoja, ei käytä lopullisia termejä vaan tyyliin "Meidän pitäisi lopettaa yhteydenpito" tai "Ei tästä voi tulla mitään" tai "Olisi ehkä parempi jos ei nähtäisi enää"). Ja mies kokeilee, sillä mikään ei viesti, että nainen olisi oikeasti tosissaan. Ja Ap saa fiksinsä imartelusta ja suurista tunteista.

Ja pim pom.