Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstan moderaattori vaihtunut?

Vierailija
03.03.2021 |

Nyt nimittäin poistuu ihan asiallisiakin aloituksia, itsenikin tekemiä on poistettu ja olin puulla päähän lyöty, sillä niissä ei ollut mitään asiatonta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä silmästä. ;)

Täältä kun poistatellaan ihan asiallisia ketjua, kun aihe ei miellytä, joku kostoksi sitten poistattelee randomisti muitakin ketjuja.

Tähän on tämä palsta mennyt.

Vierailija
2/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kaiken mikä ei kiinnosta minua.

Mode/mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aina välilehtiä selaimeen auki sen mukaan mitä ketjuja olen lukenut/kommentoinut. Aina yhtä yllättävää mitkä ketjut on poistettu seuraavalla kerralla kun yritän niitä taas lukea. Tai siinä mielessä vähemmän yllättävää, että suurin osa tuntuu poistuvan ylipäänsä, mutta yllättävää siinä mielessä että aihe on saattanut olla ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
4/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillämain vuoro vaihtuu

Vierailija
5/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kuvittele, että tehtävää voisi hoitaa yksi henkilö 16/7?

Vierailija
6/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronalahjuksella on varaa sensuroida - ja vähän muutakin. Ylläpitää koronahysteriaa. Kovaa työtähän se on.

Vierailija
7/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä vaihtavista naisista ei saanut keskustella. Osui liiam tarkkaan johonkuhun. M odeenko

Vierailija
8/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen modejen mustalla listalla. Jos avaan uuden ketjun, se poistetaan hetken päästä vaikka siihen olisi jo tullut ihan asiallista keskustelua.

Tulee väkisinkin mieleen että koska mode on eri mieltä kirjoittamieni asioiden suhteen, poistaa koko ketjun.

Vierailija
9/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä palsta tämän tilalle? Alkaa olla uskomattoman suolesta tämä Sa no man hallinnoima roska. Mitä nimetöntä palstaa suosittelet, jos haluaa keskustella siitä sun tästä?

Vierailija
10/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä vaihtavista naisista ei saanut keskustella. Osui liiam tarkkaan johonkuhun. M odeenko

Ylipäänsä mistään sellaisesta ei saa keskustella joka asettaa naiset ryhmänä huonoon valoon.

Vierailija
11/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaa pelkäää mustaa miestä! 💩🙊

Vierailija
12/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai kuvittele, että tehtävää voisi hoitaa yksi henkilö 16/7?

En.

Ap

Vierailija
13/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen modejen mustalla listalla. Jos avaan uuden ketjun, se poistetaan hetken päästä vaikka siihen olisi jo tullut ihan asiallista keskustelua.

Tulee väkisinkin mieleen että koska mode on eri mieltä kirjoittamieni asioiden suhteen, poistaa koko ketjun.

Höpö höpö. Modet ei lue tätä paskaa vaan toiset käyttäjät ilmiantaa ketjut, jotka ei miellytä tai sitten häiriintyneet trollit haluaa pilata asialliset keskustellut kostoksi siitä, etteivät pääse vapaasti öyhöttämään

Vierailija
14/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä mistään sellaisesta ei saa keskustella joka asettaa naiset ryhmänä huonoon valoon.

Miksi haluat asettaa "naiset" huonoon valoon. Ei ole mitään homogeenista ryhmää " naiset", joten yleistyksesi ei ole asiallista.

Vierailija
15/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Algoritmiä on säädetty uusiksi. Ei täällä ihmiset näitä sorttaa ja poista.

Vierailija
16/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistan kaiken mikä ei kiinnosta minua.

Mode/mamma

Siiderimarinoitu jättisilakka on palannut moden töihin.

Jätän tämän nyt poistamatta, koska se osoittaa kirjoittajan äärettömän tyhmyyden.

Mode/mamma

Vierailija
17/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa vpn softa. Ilmaisia löytyy ja se päälle niin ei haittaa bannit eikä muutkaan, kun ip vaihtuu / on salattu.

Vierailija
18/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän aina välilehtiä selaimeen auki sen mukaan mitä ketjuja olen lukenut/kommentoinut. Aina yhtä yllättävää mitkä ketjut on poistettu seuraavalla kerralla kun yritän niitä taas lukea. Tai siinä mielessä vähemmän yllättävää, että suurin osa tuntuu poistuvan ylipäänsä, mutta yllättävää siinä mielessä että aihe on saattanut olla ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Ei niitä tartte jättää auki, sulla on selaimessa kolmen pisteen ... takana historia välilehti, josta löydät kaikki aiheet missä olet käynyt.

Vierailija
19/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako välilehteä teillä Leningradissa mahtuu näytölle?

Vierailija
20/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat asettaa "naiset" huonoon valoon. Ei ole mitään homogeenista ryhmää " naiset", joten yleistyksesi ei ole asiallista.

Tuolla logiikalla mistään ei voi puhua, koska mitä vaan sanotkin, se on yleistys.

Voinko esimerkiksi haukkua hallituksen tekemistään huonoista päätöksistä? En voi koska osa hallituksen jäsenistä ei ollut päätöksen puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi