Tapailu Skorpionimiehen kanssa?
Kommentit (10)
skorpionimies kuulostaa joltain marvel antisankarilta
On, hyvää seksiä, olen itsekin skorpioni, voitte kuvitella miten makuuhuoneessa leiskuu. Molemmat syttyy sanallisesti ja kun sänkyyn mennään on paikat jo kosteina, ei muuta kuin kalua sisään.
Skorpionimiehen kanssa oltu yhdessä jo 7 vuotta, olen itsekin skoripioni. Hyvin toimii, ei tosin kumpikaan uskota höpöhöpöhoroskooppeihin
Kiihkeyttä aavistelinkin, mutta onko myös piikikkään ilkeä? Ilkeää miestä en katsele.
Jaa.. aiempien kommenttien jälkeen en ehkä haluakaan ajatella millainen poikani on puolisona.. No mutta se mitä tiedän hänestä ja merkistä omasta kokemuksesta niin kannattaa sietää vähän kaikkea. Eihän ne pahalla, mutta saattaapi vaikuttaa hyvin välinpitämättömältä.
Piikikäs vain tarvittaessa, sillä osaa iskeä paremmin suullaan kuin nyrkillään. Älykästä piikittelyä kun sille on tarvetta.
On. Jatkuvaa kiihkeää ja laadukasta panemista. Tykkäsin ja tykkään edelleen. Pienenä miinuksena lievä mustasukkaisuus ja sekin hyvällä tavalla. Ei ole sairasta mustasukkaisuutta vaan minulla on turvallinen olo hänen kanssaan.