Mitä eroa on yli 50v. miehen ja alle 40v. naisen elämässä??
Jos kuulut jompaan kumpaan ryhmään, niin kertoisitko lyhyesti mitä teet yleensä viikolla ja viikonloppuisin?
Kommentit (34)
50-vuotias mies on menettänyt testosteronia elimistössä jo ainakin kymmenen vuotta noin prosentin vuosivauhtia. Alle nelikymppinen nainen vasta lähestyy parhaita seksuaalisia vuosiaan :) Toki seksi on vain osa parisuhdetta, mutta yksilöstä riippuen kuitenkin enemmän tai vähemmän tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät yhtä vanhoilta. Syynä naisten kasvojen ohuempi iho, hormonimuutokset ja kollageenituotannon väheneminen. Laittakaa 20 alapeukkua niin linkitän ihotautilääkärien ja kosmetologien tätä faktaa tukevia kirjoituksia.
Eipä ne erot kovin suuria ole edes tuon perusteella. Toki jos lähdetään niuhottamaan, niin otetaanhan sitten ulkonäkötarkastelussa huomioon myös miesten keskimäärin huonommat elintavat, suurempi ylipaino, päihteiden suurempi käyttö, vaarallisemmat ja raskaammat ammatit, jne.
50 v mies on toinen jalka haudassa ja monet julkkikset on viimeaikoina siinä iässä kuolleet. Alle 40 v nainen on parhaimmillaan kaikessa mielessä.
Mun isä ainakin jäi juuri eläkkeelle: katsoo töllöä ja käy mustikassa ja mökillä kesäisin.
Minä luen pääsykokeisiin 35-vuotiaana, asun vuokralla ja mut juuri irtisanottiin työstä, jonka ansiosta kuulun alimmaiseen tuloluokkaan Suomessa. Ei ole koskaan ollut parisuhdetta, ei omistuksia, ei edes varaa autoon.
Mutta näillä mennään, ehkä 50-vuotiaana voin ostaa itselleni yksiön Uudenmaan ulkopuolelta.
Erilainen elämäntilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias mies on menettänyt testosteronia elimistössä jo ainakin kymmenen vuotta noin prosentin vuosivauhtia. Alle nelikymppinen nainen vasta lähestyy parhaita seksuaalisia vuosiaan :) Toki seksi on vain osa parisuhdetta, mutta yksilöstä riippuen kuitenkin enemmän tai vähemmän tärkeä.
Voi lähestyäkin, mutta kukaan ei maksutta pane yli 35v naista.
Harmillista, että joudut maksamaan. Hyvät kunnon miehet eivät joudu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät yhtä vanhoilta. Syynä naisten kasvojen ohuempi iho, hormonimuutokset ja kollageenituotannon väheneminen. Laittakaa 20 alapeukkua niin linkitän ihotautilääkärien ja kosmetologien tätä faktaa tukevia kirjoituksia.
50 v miehen iho näyttää 50 v miehen iholta. Eikä ne mene ihotautilääkäreille ja kosmetologeille, vaikka aihetta kyllä olisi.
Minä suunnittelen perheen perustamista, jatko-opintoja ja oman asunnon ostamista. Isäni viettää aikaa äitini kanssa matkustellen ja alkaa jo varautua eläkkeeseen. Odottaa lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v mies on luojakunnan kruunu, +35v nainen saastaa.
No höpönlöpöä taas. Jokainen 50+ mies olisi riemuissaan, jos saisi 35 vuotiaan naisen itselleen! Sitäpaitsi varsin monet nuoret kollit haluavat ns. milf naisia. Katsokaa vaikka äxhamstereiden tarjontaa milf osastolta. On nimittäin valtavasti tarjontaa! Ja sitä ei olisi, ellei niitä kuvia haettaisi niin paljon.
50v miehet on halutuin saalis. Jopa 30v naiset metsästää niitä, siinä jää 45v nainen lehdelle soittelemaan ja joutuu luomaan katseensa niin 60v miehiin.
Höpö höpö. 59 miehet ovat kysyttyjä ikäistensä ja vielä vanhempien mummeleiden toimesta. Sillä iso osa miehistä on poistanut itsensä kilpailusta tuossa vaiheessa alkoholismin, syrjäytymisen tai kuoleman kautta. Vanhuksille ei riitä miehiä kun niitä on vähemmän.
Eli 60v miehistä taistelee 45v-100v naiset.
Ai ai :D
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten katkeruus paistaa läpi monessa vastauksessa. Itse en 45-vuotiaana miehenä enää katso ikäisiäni naisia lainkaan. Onneksi on aasialainen 31-vuotias vaimo.
Ehkä sulla on jonkinlainen häiriö, joka estää huomaamasta omaa ikääntymistä ja näin ollen laittaa katsomaan muita vanhempina kuin he ovatkaan sinuun verrattuna.
Ja ainahan vaimosi voi vaihtaa nuorempaan suomiurokseen, kun siltä tuntuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v mies on luojakunnan kruunu, +35v nainen saastaa.
No höpönlöpöä taas. Jokainen 50+ mies olisi riemuissaan, jos saisi 35 vuotiaan naisen itselleen! Sitäpaitsi varsin monet nuoret kollit haluavat ns. milf naisia. Katsokaa vaikka äxhamstereiden tarjontaa milf osastolta. On nimittäin valtavasti tarjontaa! Ja sitä ei olisi, ellei niitä kuvia haettaisi niin paljon.
50v miehet on halutuin saalis. Jopa 30v naiset metsästää niitä, siinä jää 45v nainen lehdelle soittelemaan ja joutuu luomaan katseensa niin 60v miehiin.
Höpö höpö. 50 +miehet ovat kysyttyjä ikäistensä ja vielä vanhempien mummeleiden toimesta. Sillä iso osa miehistä on poistanut itsensä kilpailusta tuossa vaiheessa alkoholismin, syrjäytymisen tai kuoleman kautta. Vanhuksille ei riitä miehiä kun niitä on vähemmän. Korjattu
Suomalaiset naiset käyttävät toiseksi eniten alkoholia brittinaisten jälkeen Euroopassa. Ja sen kyllä näkee naamoista ja kiloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten katkeruus paistaa läpi monessa vastauksessa. Itse en 45-vuotiaana miehenä enää katso ikäisiäni naisia lainkaan. Onneksi on aasialainen 31-vuotias vaimo.
Ehkä sulla on jonkinlainen häiriö, joka estää huomaamasta omaa ikääntymistä ja näin ollen laittaa katsomaan muita vanhempina kuin he ovatkaan sinuun verrattuna.
Ja ainahan vaimosi voi vaihtaa nuorempaan suomiurokseen, kun siltä tuntuu :)
Vaimohan tuossa suhteessa on jo liian vanha, varmaan kohta vaihtoon menossa, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 v miehen iho näyttää 50 v miehen iholta. Eikä ne mene ihotautilääkäreille ja kosmetologeille, vaikka aihetta kyllä olisi.
50v miehellä on parkkiintunut ryppyinen iho. Naiset voivat nykyään tehdä ulkonäkönsä eteen paljonkin. Et vissiin ole kuullut botoxista tai hyaluronhappo pistoksista??
Minä 35-vuotias nainen olen juuri nyt suhteessa 50-vuotiaan miehen kanssa. Meillä on tosin paljon muitakin eroja, kuin ikä ja sukupuoli, joten haasteita ymmärryksessä riittää.
Mies on elänyt hyvin erilaisen työelämän, on arvostettu asiantuntija alallaan. Minulla CV:ssäni on kirjava kokoelman pätkätöitä. Minä siis vielä hapuilen pysyvää jalansijaa työelämässä, hänen ei tarvitse enää todistella pätevyyttään yhtään kenellekään.
Hänen lapsensa edellisestä liitosta ovat jo teinejä, minulla on omat vielä tekemättä.
Hän liikkuu aktiivisesti ja tavoitteellisesti, syö todella terveystietoisesti, ei käytä tupakkaa tai alkoholia ollenkaan. Minulle maistuu lasi silloin tällöin hyvässä seurassa. Omat urheiluharrastukset ovat nyt koronan takia aika satunnaisia ja joudun koko ajan patistelemaan itseäni pitämään edes jonkun sortin peruskuntoa yllä, jotta paluu oman lajin pariin sujuisi sutjakkaasti sitten joskus.
Hänellä on perusvarallisuutta kertynyt, ei ole pikkurahasta pulaa. Minä makselen opintolainojani ja yritän kerryttää edes hätävarakassaa. Emme siis asu vielä yhdessä. Häntä ei meidän varallisuusero haittaa, on sitä mieltä että perheen elatus on miehen pääasiallinen vastuu. Tuota en lähtisi yleistämään, mutta meidän tilanteessa se on vakauttava tekijä. Dumppasin miehen kyllä kertaalleen jo yhden riidan päätteeksi, joten pelkäksi loiseksi on turha leimata (mies halusi itse koittaa jatkaa vielä).
Meidän suhtautuminen pop-kulttuuriin on hyvin erilainen, mutta tähän vaikuttaa muukin kuin ikä ja siitäkin on tullut todella hyviä keskusteluita. Avoin suhtautuminen puolin ja toisin on ollut mahtava asia.
Molemmat näytämme ikäisiämme selvästi nuoremmilta. Hänellä kyllä jo harmaata hiuksissa ja kasvojen ihossakin alkaa uurteita näkyä, joten satunnainen ohikulkija voi luulla, että ikäeromme on vielä suurempi kuin mitä se oikeasti on. Kroppa on hänellä tosi hyvässä kunnossa, siitä pitää tarkka huolta. Nuorempana on ollut selkeästi komea, jaksaa katsella nytkin. Ulkonäkö ei kuitenkaan minulla ole ollut se tärkein kriteeri, vaan ne sosiaaliset taidot, älykkyys ja avoin suhtautuminen maailmaan noin etunenässä. Edes jollain tapaa samoilla aaltopituuksilla olevan ihmisen kanssa kohtaaminen on kuitenkin sen verran harvinaista herkkua, että annoin suhteelle vielä mahdollisuuden.