Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä päivän syömisistä?

Vierailija
03.03.2021 |

Aamupala: tuorepuuro 3 dl (kaurahiutaleita, turkkilaista jogurttia, kaurajuomaa, hunajaa, kanelia, mustikoita ja omenaa)
Lounas: salaattia 250 g (kurkkua, kirsikkatomaattia, porkkanaa, viinirypäleitä, salaattia, penne-pastan jämät eiliseltä. Päällä salaatinkastiketta teelusikallinen)
Päivällinen: 200 g kanaa mozzarellalla, bataattia, kukkakaalia, punasipulia ja paprikaa en punninnut, oli yli puoli lautasellista. Kasvikset pyöräytin avokadoöljyssä ja lisäsin yrttejä. Illemmalla saatan vielä syödä cashewpähkinöitä kourallisen. Tarkoituksena olisi laihduttaa, mutta miehen mielestä syön huonosti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes on oikeassa

Vierailija
2/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laihduttaa, miksi syöt pähkinöitä? Olkoon kuinka terveellisiä tahansa, järjettömästi turhia kaloreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkulliselta ainakin kuulostaa, nam! Jos laihdutus tavoitteena niin itse tekisin tuorepuuron rahkaan (vähemmän rasvaa, enemmän protskua).

Jos paino ei ala laskea, pienentäisi pähkinöiden määrää iltapalalla.

Vierailija
4/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Jokainen syököön mitä lystää. 

Vierailija
5/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria syömällä et laihdu.

Vierailija
6/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ap:n aterioissa juurikaan sokeria ole. 

Vierailija
7/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä syömisessä on niin ihanaa, että joka päivä pitää listata mitä kukakin on syönyt?

Vierailija
8/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä syömisessä on niin ihanaa, että joka päivä pitää listata mitä kukakin on syönyt?

Kannattaisi sullakin välillä laskea kalorit ja punnita ruuat, saattaisit yllättyä.

Vierailija
9/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi sullakin välillä laskea kalorit ja punnita ruuat, saattaisit yllättyä.

Keksin vähintään kolmemiljoonaa parempaa tekemistä kuin kalorien kyttääminen ja punnitseminen. Ja koko ikäni olen ollut normaalipainoinen. t. eri

Vierailija
10/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä ylläri KOURALLINEN.

Vierailija
11/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta.

Vierailija
12/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melko hyvältä ravintoarvojen puolesta. Kasviksia ja kuitua on paljon. Rasvoja myös. Proteiinia on aika paljon, eikö vähempi kuin 200 g kanaa riittäisi?

Mutta miksi aamiaisella pitää olla sekä kaurajuomaa, puuroa että jogurttia? Eikö jonkin noista voi jättää pois? Vai tarvitaanko tuorepuuroon sekä "maitoa" että jogurttia? En tiedä tuorepuuroista mitään.

Mutta öljyssä pyöräyttäminen, pennepastan jämät ja kourallinen pähkinöitä eivät kerro mitään annoskoosta. Jos syöt runsaasti pastaa, öljyä ja pähkinöitä, kaloreita voi tulla liikaa. Rasvat sinänsä erittäin hyviä, mutta sitten pitää karsia hiilareista, jos haluaa varmistaa laihtumisen. Mutta jos paino laskee noinkin, sittenhän ruokavalio on ok.

Vierailija
13/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun ole ikinä tarvinnut ja pidän sitä hulluna. Tosin en ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta olen aina pistänyt suuhuni mitä huvittaa ja miten paljon huvittaa. Jos joskus haluan vetää niitä pähkinöitä 10 kourallista, niin siinäpä vedän. Ei ole tähän mennessä tullut painoa lisää. Olen myös aina liikkunut paljon.

Vierailija
14/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin vähintään kolmemiljoonaa parempaa tekemistä kuin kalorien kyttääminen ja punnitseminen. Ja koko ikäni olen ollut normaalipainoinen. t. eri

Niin koska sulla ei ole syytä laskea niitä kaloreita, kun kerta pysyt normaalipainossa. Voi olla eri ääni kellossa kun alkaisitkin lihomaan tai havahdut 20kg ylipainoon. Luulen että silloin alkaisi kiinnostamaan todellakin ruoan punnitseminen ja kalorien kyttäys :D

Vierailija
15/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sen ruuasta on sokeria.

Vierailija
16/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska sulla ei ole syytä laskea niitä kaloreita, kun kerta pysyt normaalipainossa. Voi olla eri ääni kellossa kun alkaisitkin lihomaan tai havahdut 20kg ylipainoon. Luulen että silloin alkaisi kiinnostamaan todellakin ruoan punnitseminen ja kalorien kyttäys :D

Harvemmin sitä alkaa yhtäkkiä vaan lihomaan, jos syö terveellisesti ja herkuttelee kohtuudella.

Vierailija
17/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaa voi ilmankin. Laihdutin itse 30kg ilman että kertaakaan punnitsin ruokaa tai laskin kaloreita. 

Vierailija
18/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alkaisi. Alkaisi kiinnostaa se, miten saan kulutettua sen mitä syön. Kaloreita kyttäämällä ei laihdu, kuluttamalla enemmän kuin syö, yleensä laihtuu. 

Vierailija
19/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta proteiinia kannattaisi lisätä. Lounaasta puuttuu proteiini lähes kokonaan.

Itselläni olisi ainakin nälkä, jos söisin noin.

Vierailija
20/20 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sen ruuasta on sokeria.

Päässäsi on sokeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi