Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joissain aivan tylsien töiden työhaastatteluissa kysellään syvällisiä kysymyksiä?

Vierailija
03.03.2021 |

Olin tänään ruokakaupan haastattelussa ja eilen siivoajan haastattelussa. Ja huhuh mitä skeidaa olivat molemmat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nauratti vähän, kun vähän aikaa sitten kävin haastattelussa, haastattelija oli idiootti typerys. Tein hänelle vastakysymyksiä ja hän silminnähden hermostui, koska kehtasin tehdä hänelle vastakysymyksiä. Mielestäni älykäs ihminen tekee vastakysymyksiä. Esimerkiksi hän kysyi minulta mitä on tehokkuus, sanoin tähän mitä tarkoitat, koska tehokkuudella voi tarkoittaa erilaisia asioita, niin tämä idiootti pikku tyttö hermostui tähän kun kysyin. Minulle tuli vähän sellainen olo että tämä haatattelija oli täysi idiootti. En saanut työtä tietenkään, koska tein vastakysymyksiä ja olin älykkäämpi kuin haastattelija. Älykäs hakija on uhka, mieluummin otetaan sellainen harmaahiiri lammas jatkoon. On huomattu.

Vierailija
22/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä koet tämän työn antavan sinulle?" Öö rahaa, en mä nyt muuten haluis vessoja siivoamaan."

Voisihan siihen vaikka sanoa: "Pidän käsillä tekemisestä, käytännön työstä ja siitä että näen heti oman työni tulokset. Näen siivouksen kaltaisen perustyön arvokkaana, koska siisteydellä on suuri merkitys toisille ihmisille ja viihtyvyydelle sekä myöskin terveydelle varsinkin nyt korona- aikana. Näitä asioita koen työn antavan itselleni toimeentulon lisäksi."

Tähän lisäksi innostunu ääni pepsodenttihymy.

Lisäile vielä ylisanoja: erittäin, valtava, oikein paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelijana varmaan joku juuri paikan saanut joka haluaa esittää vähän parempaa mitä on.

Olin töissä kuntosalilla ja tarvittiin paria jumppaohjaajaa (1-3 tuntia viikossa, perusjumppien ohjaamista). Satuin näkemään toimistossa vasta palkatun Mirkun muistiinpanoja ja kysymykset oli luokkaa "5 suurinta saavutusta elämässäsi".

Aiemmin oltiin vaan otettu cv vastaan, kysytty mitä tunteja on aiemmin ohjannut ja milloin voi antaa näytetunnin mutta ilmeisesti olisi pitänyt rueta teettämään varmaan mitä kummallisempia mustetahratestejä, että oltaisiin löydetty päteviä ohjaajia töihin...

Toiveena ehkä joku ilmaista PR-työtä tekevä wellness-somettaja?

#healthy #mindfulness #selfcare #finnishgirl #liveyourdreams #workout

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi