Mistä teitä ärsyttää maksaa?
Mistä teitä ärsyttää maksaa? Ärsyttääkö se sen takia, että hinta on älytön, ostatko sitä liikaa, onko tuotetta mainostettu törkeästi, vai miksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Maskeista ja kuukautissuojista
Parranajotarvikkeista.
#koskaolenmies
Vierailija kirjoitti:
Autoilun veroja koska hallitus on älytön, siksi ääni persuille.
#koskaolenautoilija
Autoilija myös, mutta ääneni ei mene ikinä persuille. Auton lisäksi minulla on aivot.
Nettideittailusta en tule ikinä maksamaan senttiäkään vaikka tinderin kaltaiset palvelut oikein tyrkyttävät maksamaan..
En periaatteesta suostu maksamaan kastemadoista, enkä pingiksen pelaamisesta.
Ärsyttää maksaa suomen kummallisista lupa/viranomais-asioista joista on PAKKO maksaa ja jos ei maksa niin sitten maksaa lisänä sakkoja.
Meillä mökkiprojekti menossa ja tuntuu että rahaa palaa taivaan tuuliin eikä tontilla ole vielä mitään.
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Puerto Ricossa ennen tätä korona hässäkkää. Puerto Rico oli miellyttävin kokemus kaikista paikoista USAssa, joissa olen käynyt. New Mexico on seuraavana suunnitelmissa. Kaliforniassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Rhode island. Rhode islandissa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (Yhdysvaltain dollareista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että New Mexicossa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Alaskan kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Arizonan kulttuurin rinnalla se ei ole mitään. ( Menkä btw seuraamaan Donald Trumpin twitter tiliä ( Hän on Yhdysvaltain suuri presidentti ) ) Havaijilla en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 419 yhdysvaltain dollaria (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.
YLE-veroa koska YLE vasemmalle kallellaan, rahoita käytännössä sellaisen politiikan propagandaa jota en tue.584
AfricaTraveller kirjoitti:
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Puerto Ricossa ennen tätä korona hässäkkää. Puerto Rico oli miellyttävin kokemus kaikista paikoista USAssa, joissa olen käynyt. New Mexico on seuraavana suunnitelmissa. Kaliforniassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Rhode island. Rhode islandissa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (Yhdysvaltain dollareista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että New Mexicossa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Alaskan kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Arizonan kulttuurin rinnalla se ei ole mitään. ( Menkä btw seuraamaan Donald Trumpin twitter tiliä ( Hän on Yhdysvaltain suuri presidentti ) ) Havaijilla en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 419 yhdysvaltain dollaria (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.
Ihanaa!
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)
UsaTraveller kirjoitti:
AfricaTraveller kirjoitti:
Ihanaa!
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa. Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)
o.O
MP-vakuutuksesta koska liikennevakuutuksen bonuksessa ei ollenkaan huomioida että ajanut jo autolla 15v ilman yhtäkään itse aiheutettua korvaustilannetta. Ymmärrän että ajoneuvot erilaisia mutta luulisi että on edes vähän merkitystä jos autoillut 15v/150tkm ilman yhtäkään kolaria/ulosajoa omasta syystä. Samat ne liikennesäännöt ja suurilta osin myös riskit ovat prätkälle.
Tippaus-kulttuuri ärsyttää. Esim USA:ssa palvelualan palkanmaksu on ulkoistettu asiakkaille.
Suomessa meinaan saada hepulin, jos törkyhintaisen ravintolapäivällisen jälkeen vielä kysytäön, että haluatteko tipata keittiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilun veroja koska hallitus on älytön, siksi ääni persuille.
#koskaolenautoilija
Autoilija myös, mutta ääneni ei mene ikinä persuille. Auton lisäksi minulla on aivot.
Älä valehtele, ei sinulla ole kumpaakaan.
Voisitko persu edes yrittää käyttäytyä? Lopettaisit jankkaamisen asiasta, joka ei keskusteluun kuulu. Ja lopettaisit tuon tuntemattoman ihmisen haukkumisen.
En kyllä keksi yhtään asiaa, minkä maksamisesta ärsyynnyn.
Ärsyttää maksaa jostain palvelusta, joka aiemmin oli ilmainen. Vaikkapa matkakortin lataus pääkaupunkiseudulla, jos lataa kortille 10€, pitää maksaa paikasta riippuen 11€. Kai siitä matkakortin lataamisesta tulee niin paljon ylimäärästä työtä, että siitä pitää laskuttaa asiakkaita. Millonkohan lottoamiseen tulee palvelumaksu?
Vierailija kirjoitti:
MP-vakuutuksesta koska liikennevakuutuksen bonuksessa ei ollenkaan huomioida että ajanut jo autolla 15v ilman yhtäkään itse aiheutettua korvaustilannetta. Ymmärrän että ajoneuvot erilaisia mutta luulisi että on edes vähän merkitystä jos autoillut 15v/150tkm ilman yhtäkään kolaria/ulosajoa omasta syystä. Samat ne liikennesäännöt ja suurilta osin myös riskit ovat prätkälle.
Täällä toinen motoristi ja kyllähän se 5v autoilua ilman vahinkoja pitäisi heijastua 5% parempaan aloitusbonukseen myös mp-vakuutuksessa. Esim jos 15v autoillut, 20% aloituksen sijaan saisi olla 35% aloitusbonus. Aika paljon kyllä kertoo liikennekäyttäytymisestä jos 15v autoillut ilman vahinkoja.
Jotkut vakuutusyhtiöt mainostavat suuria aloitusbonuksia mutta se on kaikille ja vastaavasti kokonaishinta korkeampi. Jotenkin kaiken järjen mukaan voisi kyllä autoiluhistoria huomioida mp-vakuutuksessa.
Reseptivapaista lääkkeistä välillä ärsyttää maksaa, kun ovat usein ylihintaisia, muttei ilmankaan pärjää. Ja joo, saahan moniin hankittua reseptin, mutten viitsi joka kerta lähteä terveydenhoitoa tukkimaan, kun tarvitsen esim. Finrexiniä, Imodiumia tai jotain lääkevoidetta.
Ärsyttää, että maksoin Toyota Corollastani, kun siihen kuitenkin tarttuu Corona :(