Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teitä ärsyttää maksaa?

Adorabella
03.03.2021 |

Mistä teitä ärsyttää maksaa? Ärsyttääkö se sen takia, että hinta on älytön, ostatko sitä liikaa, onko tuotetta mainostettu törkeästi, vai miksi?

Mistä teitä ärsyttää maksaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että maksoin Toyota Corollastani, kun siihen kuitenkin tarttuu Corona :(

Vierailija
2/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeista ja kuukautissuojista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeista ja kuukautissuojista

Parranajotarvikkeista.

#koskaolenmies

Vierailija
4/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilun veroja koska hallitus on älytön, siksi ääni persuille.

#koskaolenautoilija

Autoilija myös, mutta ääneni ei mene ikinä persuille. Auton lisäksi minulla on aivot.

Vierailija
5/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailusta en tule ikinä maksamaan senttiäkään vaikka tinderin kaltaiset palvelut oikein tyrkyttävät maksamaan..

Vierailija
6/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteesta suostu maksamaan kastemadoista, enkä pingiksen pelaamisesta.

Vierailija
7/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää maksaa suomen kummallisista lupa/viranomais-asioista joista on PAKKO maksaa ja jos ei maksa niin sitten maksaa lisänä sakkoja.

Meillä mökkiprojekti menossa ja tuntuu että rahaa palaa taivaan tuuliin eikä tontilla ole vielä mitään.

Vierailija
8/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Puerto Ricossa ennen tätä korona hässäkkää. Puerto Rico oli miellyttävin kokemus kaikista paikoista USAssa, joissa olen käynyt. New Mexico on seuraavana suunnitelmissa.  Kaliforniassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Rhode island. Rhode islandissa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (Yhdysvaltain dollareista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että New Mexicossa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Alaskan kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Arizonan kulttuurin rinnalla se ei ole mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Donald Trumpin twitter tiliä ( Hän on Yhdysvaltain suuri presidentti ) ) Havaijilla en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 419 yhdysvaltain dollaria (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Vierailija
9/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE-veroa koska YLE vasemmalle kallellaan, rahoita käytännössä sellaisen politiikan propagandaa jota en tue.584

Vierailija
10/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AfricaTraveller kirjoitti:

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Puerto Ricossa ennen tätä korona hässäkkää. Puerto Rico oli miellyttävin kokemus kaikista paikoista USAssa, joissa olen käynyt. New Mexico on seuraavana suunnitelmissa.  Kaliforniassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Rhode island. Rhode islandissa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (Yhdysvaltain dollareista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että New Mexicossa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Alaskan kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Arizonan kulttuurin rinnalla se ei ole mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Donald Trumpin twitter tiliä ( Hän on Yhdysvaltain suuri presidentti ) ) Havaijilla en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 419 yhdysvaltain dollaria (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.

Ihanaa!

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

Vierailija
11/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UsaTraveller kirjoitti:

AfricaTraveller kirjoitti:

Ihanaa!

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

o.O

Vierailija
12/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP-vakuutuksesta koska liikennevakuutuksen bonuksessa ei ollenkaan huomioida että ajanut jo autolla 15v ilman yhtäkään itse aiheutettua korvaustilannetta. Ymmärrän että ajoneuvot erilaisia mutta luulisi että on edes vähän merkitystä jos autoillut 15v/150tkm ilman yhtäkään kolaria/ulosajoa omasta syystä. Samat ne liikennesäännöt ja suurilta osin myös riskit ovat prätkälle.

Vierailija
13/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippaus-kulttuuri ärsyttää. Esim USA:ssa palvelualan palkanmaksu on ulkoistettu asiakkaille.

Suomessa meinaan saada hepulin, jos törkyhintaisen ravintolapäivällisen jälkeen vielä kysytäön, että haluatteko tipata keittiötä.

Vierailija
14/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilun veroja koska hallitus on älytön, siksi ääni persuille.

#koskaolenautoilija

Autoilija myös, mutta ääneni ei mene ikinä persuille. Auton lisäksi minulla on aivot.

Älä valehtele, ei sinulla ole kumpaakaan.

Voisitko persu edes yrittää käyttäytyä? Lopettaisit jankkaamisen asiasta, joka ei keskusteluun kuulu. Ja lopettaisit tuon tuntemattoman ihmisen haukkumisen.

Vierailija
15/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään asiaa, minkä maksamisesta ärsyynnyn.

Vierailija
16/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää maksaa jostain palvelusta, joka aiemmin oli ilmainen. Vaikkapa matkakortin lataus pääkaupunkiseudulla, jos lataa kortille 10€, pitää maksaa paikasta riippuen 11€. Kai siitä matkakortin lataamisesta  tulee niin paljon ylimäärästä työtä, että siitä pitää laskuttaa asiakkaita.  Millonkohan lottoamiseen tulee palvelumaksu?

Vierailija
17/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MP-vakuutuksesta koska liikennevakuutuksen bonuksessa ei ollenkaan huomioida että ajanut jo autolla 15v ilman yhtäkään itse aiheutettua korvaustilannetta. Ymmärrän että ajoneuvot erilaisia mutta luulisi että on edes vähän merkitystä jos autoillut 15v/150tkm ilman yhtäkään kolaria/ulosajoa omasta syystä. Samat ne liikennesäännöt ja suurilta osin myös riskit ovat prätkälle.

Täällä toinen motoristi ja kyllähän se 5v autoilua ilman vahinkoja pitäisi heijastua 5% parempaan aloitusbonukseen myös mp-vakuutuksessa. Esim jos 15v autoillut, 20% aloituksen sijaan saisi olla 35% aloitusbonus. Aika paljon kyllä kertoo liikennekäyttäytymisestä jos 15v autoillut ilman vahinkoja.

Jotkut vakuutusyhtiöt mainostavat suuria aloitusbonuksia mutta se on kaikille ja vastaavasti kokonaishinta korkeampi. Jotenkin kaiken järjen mukaan voisi kyllä autoiluhistoria huomioida mp-vakuutuksessa.

Vierailija
18/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle veroa.

Vierailija
19/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja tähän maahan.

Vierailija
20/44 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptivapaista lääkkeistä välillä ärsyttää maksaa, kun ovat usein ylihintaisia, muttei ilmankaan pärjää. Ja joo, saahan moniin hankittua reseptin, mutten viitsi joka kerta lähteä terveydenhoitoa tukkimaan, kun tarvitsen esim. Finrexiniä, Imodiumia tai jotain lääkevoidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi