Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastan joogaa, miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
03.03.2021 |

Ihmiset aina ärsyyntyvät kun kerron harrastukseni olevan jooga. Luulevatko, että luulen olevani parempi ihminen joogaamisen takia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko Tinder profiilissasi "Jooga, valokuvaus, matkustelu ja viinit" ?

Vierailija
2/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siis tarkemmin ärsyyntyy?

Deitit? Kaverien kaverit? Sukulaiset kahvipöydässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kuplaa. Mun kuplassa jooga on ihan tavallinen harrastus. Se poikii minulla vain lisäkysymyksen, että minkätyyppistä joogaa harrastaa, kun suuntauksia on erilaisia.

Vierailija
4/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet olevinaan henkinen ja ylevä ihminen mutta esittelet stringejä ja pakaroita ruokakaupassa hikipöksykkeissä toisille vastoin tahtoaan.

Vierailija
5/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tuttavapiirissä oli yksi ärsyyntyjä. Hän ärsyyntyi monesta muustakin asiasta mitä kerroin tehneeni. En tiedä oliko se kateutta vai mitä, mutta en enää jaksanut kuunnella sitä piikittelyä.

Vierailija
6/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaavat naiset ovat tosi upeakroppaisia, heillä on tiukka lantionpohja ja he liikuuvat kauniisti (myös sängyssä). Lisäksi jooga tuo mielenrauhaa, niin he näyttävät hymyileviltä ja ovat rentoja ja miellyttäviä. Ärsyttäähän se niitä, joiden elämässä on vain sipsi ja kalja. t. toinen joogaaja

Vierailija
7/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö saunasolmu?

Vierailija
8/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä enkä ymmärrä, miksi antaisit kenenkään toisen ärsyyntymisen vaikuttaa mihinkään. Sanot että ihmiset aina... en usko että ihan aina, mutta jos niin on, niin kai olet kysynyt, miksi? 

En aloita tai lopeta tai jatka harrastuksiani sen pohjalta, mitä muut ovat mieltä,  tai varsinkaan, mitä luulen heidän olevan mieltä. Tunnen hyvin erilaisia ihmisiä, joita yhdistää ehkä ainoana asiana jooga. 14- vuotias tyttö, 47- v kaverini, nainen, 48-v siskoni ja 19- vuotias poikani. 

Vierailija
9/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko Tinder profiilissasi "Jooga, valokuvaus, matkustelu ja viinit" ?

Mulla on nuo harrastukset, mutta en ole sinkku. Mikä niissä mättää?