Tiuskin Zoom-kokouksessa mikrofoni auki
Aivan hirveää. Olen Zoom-kokouksessa, jossa 30 osallistujaa ja lapsi tuli häiritsemään eikä ollut hiljaa, vaikka pyysin, niin tiuskin hänelle. Kokouksessa tuli ihan hiljaista ja tajusin, että mun mikki oli mennyt päälle. Olen ihan super nolona.
Kommentit (14)
No ei ole, koska olen opettaja (eli ammattikasvattaja) ja puhuin rumasti lapselle kollegoiden kuullen.
ap
Voi ei, tsemppiä! Ymmärrän, että nolottaa, mutta olet vain ihminen. Niin kuin ne muutkin. Aurinkoista päivää!
Ja se pisti vielä sun kuvankin siihen kaikkien näkyville. :)
sinusta siis paljastui todelliset kasvosi. nyt voit hellittää nutturaa töissäkin ja olla ihan rehellisesti sitä mitä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, koska olen opettaja (eli ammattikasvattaja) ja puhuin rumasti lapselle kollegoiden kuullen.
ap
Opettajallakin saa olla välillä huonoja päiviä, menee sen piikkiin.
Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä käi mikki päälle kun tiuskin itselleni ääneen yhdessä zoom kokouksessa "ei v*ttu mitä paskaa tää on, mä vihaan tätä kusip*ska työtä" heti sen jälkeen kun olin hehkuttanut miten upeeta on työskennellä näin hienossa tiimissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä käi mikki päälle kun tiuskin itselleni ääneen yhdessä zoom kokouksessa "ei v*ttu mitä paskaa tää on, mä vihaan tätä kusip*ska työtä" heti sen jälkeen kun olin hehkuttanut miten upeeta on työskennellä näin hienossa tiimissä...
Ainahan opettajat on tiuskineet ja olleet hermoheikkoja.
Nojaa, eilen kuuntelin yhtä pitkää esitystä langattomilla kuulokkeilla ja tuli tarve käydä vessassa. Piti tarkistaa noin 10 kertaa että se mikrofoni on taatusti kiinni ettei muutkin saa kokouksessa nauttia vessaäänistä.
Alkuvuoden luvuissa on nähtävissä...<prööööt> .. uh kasvua ja ennusteet toiselle <pröt prööööt> kvartaalille...
No big deal, relaa. Ei ketään kiinnosta tämä asia niin paljon kuin sinua, sillä et ole ihmisten universumin maailmannapa. Muut ovat asian jo unohtaneet, paitsi sinä. Ja siis ei tuossa edes ollut mitään häpeällistä, olet opettaja tai et. Ei opettajilla ole mitään sädekehää tai mainetta poikkeuksellisen hyväkäytöksisinä yksilöinä, eikä ne kollegat sinun oppien mukaan elä. Turhaan nyt stressaat tätä ja teet itsestäsi numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ainahan opettajat on tiuskineet ja olleet hermoheikkoja.
Jep, ei uutta auringon alla. Tyypillistä käytöstä opettajalle sanoisinko.
Mulla ei ollut paitaa ja kamera jäi päälle. Kaikki näki mun (isot) tissit. Arvaa hävettikö?
Vierailija kirjoitti:
ap
No juuri niiden kollegoidesi, eli muiden opettajien, luulisi tietävän, että opettajakin on ihminen.
Mietipä, mikä p*skamyrsky siitä olisi syntynyt, jos olisit tehnyt tuon saman kesken etävanhempainillan?
Meidän luennolla kuului toisesta huoneesta asti kun äiti karjui pennulleen (ukko piti luentoa). Ukko sanoi hetkinen. "Voisitteko pitää pienempää ääntä"
:D
Pikkusenko noloa tuollainen kun oikeasti raivokarjutaan lapsille
Ihan normisettiä tänä aikana.