Tiuskin Zoom-kokouksessa mikrofoni auki
Aivan hirveää. Olen Zoom-kokouksessa, jossa 30 osallistujaa ja lapsi tuli häiritsemään eikä ollut hiljaa, vaikka pyysin, niin tiuskin hänelle. Kokouksessa tuli ihan hiljaista ja tajusin, että mun mikki oli mennyt päälle. Olen ihan super nolona.
Kommentit (14)
No ei ole, koska olen opettaja (eli ammattikasvattaja) ja puhuin rumasti lapselle kollegoiden kuullen.
ap
Voi ei, tsemppiä! Ymmärrän, että nolottaa, mutta olet vain ihminen. Niin kuin ne muutkin. Aurinkoista päivää!
Ja se pisti vielä sun kuvankin siihen kaikkien näkyville. :)
sinusta siis paljastui todelliset kasvosi. nyt voit hellittää nutturaa töissäkin ja olla ihan rehellisesti sitä mitä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, koska olen opettaja (eli ammattikasvattaja) ja puhuin rumasti lapselle kollegoiden kuullen.
ap
Opettajallakin saa olla välillä huonoja päiviä, menee sen piikkiin.
Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä käi mikki päälle kun tiuskin itselleni ääneen yhdessä zoom kokouksessa "ei v*ttu mitä paskaa tää on, mä vihaan tätä kusip*ska työtä" heti sen jälkeen kun olin hehkuttanut miten upeeta on työskennellä näin hienossa tiimissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä käi mikki päälle kun tiuskin itselleni ääneen yhdessä zoom kokouksessa "ei v*ttu mitä paskaa tää on, mä vihaan tätä kusip*ska työtä" heti sen jälkeen kun olin hehkuttanut miten upeeta on työskennellä näin hienossa tiimissä...
Ainahan opettajat on tiuskineet ja olleet hermoheikkoja.
Nojaa, eilen kuuntelin yhtä pitkää esitystä langattomilla kuulokkeilla ja tuli tarve käydä vessassa. Piti tarkistaa noin 10 kertaa että se mikrofoni on taatusti kiinni ettei muutkin saa kokouksessa nauttia vessaäänistä.
Alkuvuoden luvuissa on nähtävissä...<prööööt> .. uh kasvua ja ennusteet toiselle <pröt prööööt> kvartaalille...