Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 75v isovanhemman tapaaminen Korona-aikana?

Kouluikäisten lasten äiti
03.03.2021 |

Miten olette vai oletteko lapsiperheelliset tavanneet yli 75v isovanhempia Korona-aikana. Lapset kouluikäisiä.
Äitini syyllistänyt tapaamattomuudestani, vaikka soittelen lähes päivittäin. Äiti omatoiminen arjen asioissa, eikä niihin tarvitse apua. Miesystäväänsä tapaa , joka on samanikäinen.
Lapsenlapsia nähnyt ulkoillessamme yhdessä harvakseltaan, jouluna nähtiin, testautimme itsemme Koronan varalta ennen tapaamista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ollaan nähty, sisällä ihan pikaisesti maskin kanssa.

Vierailija
2/3 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tapaamassa yli 90-vuotiaita isovanhempiani kolme kertaa koronan aikana. He eivät pysty huolehtimaan itsestään enää kunnolla eikä kotihoito 3x päivässä riitä. Mummilla on muistisairaus ja ei suostu menemään pesulle kotihoidon hoitajan kanssa vaan siihen tarvitaan joku perheenjäsen. Eli sukulaisten on ollut pakko käydä heidän luonaan. Käydään maskit päällä, käsiä koko aika pesten ja pidetään etäisyyttä vanhuksiin. Minä siis olen jo aikuinen lapsenlapsi eikä mummilla ja vaarilla ole nuorempia sukulaisia. Tartunnoilta ollaan vielä onneksi kaikki säästytty. Me siis käymme vain pakon takia tapaamassa vanhuksia. Jos pärjäisivät yksin niin käytäisiin ehkä vain pihalla tapaamassa heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ollaan tapailtu ja kaikki juhlapyhät vietetty yhdessä. Lapset ovat 12v 10v. ja 6v. isovanhemmat 69v. ja 74v. Ei mitään ongelmia missään vaiheessa. Mutenkin elämme meko normi elämää. Käsiä pestään, naamareita ei käytetä, ravintoloissa ei pahemmin kukaan ole käynyt.