Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei näe oman elämän hyvyyttä?

Vierailija
03.03.2021 |

Miksi viha ja pahuus vain valtaa ihmisiä? Haukutaan päivästä toiseen toisia, ei nautita elämän valtavasta voimasta, ainutkertaisuudesta, iloista, rakkauden voimasta, suruakin on, mutta se pitää elää. Miksi niin moni vain on ilkeä ja haukkuu? Itse olen löytänyt merkitystä ja iloa, en enää jaksa muuta. Se voima kantaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi merkitystä? Sitä pitäisi löytää päivittäin. Joskus, melko usein itseasiassa, sitä ei vaan löydy.

Vierailija
2/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sitä ei saisi tuoda esille kateellisten takia ja jos tuot olet ylimielinen tai jotain. Ja jos homma ei muutu olet Bipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmislaji on säilynyt hengissä ja kehittynyt sen takia, että nähdään epäkohtia ja uhkia joka puolella.

Vierailija
4/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi merkitystä? Sitä pitäisi löytää päivittäin. Joskus, melko usein itseasiassa, sitä ei vaan löydy.

Oletko terve niin ettet tunne kipua koko ajan? Sinulla on maha täynnä ja lämmin paikka missä nukkua? Edes yksi välittävä ihminen eläessä? Mitä vielä kehtaat edes pyytää??

Vierailija
5/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin oppia iloitsemaan pienistä asioista vasta sen jälkeen, kun oli tapahtunut riittävästi ikäviä asioita. Eihän sen niin tarvitsisi mennä, enkä sinänsä usko mihinkään vaikeuksien "jalostavaan" vaikutukseen. Stressi kasaantuu ja vie tervyden. Olen varmaankin tavanomaista luupäisempi. No, hyvä että silmäni ovat alkaneet aueta myöhemmin kuin ei milloinkaan.

Vierailija
6/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat valittajia. Mikään ei riitä, eikä mikään ole koskaan hyvin.

Vierailija
7/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet ja pahentuneet varsinkin koronan takia. Hoitoa on vaikea saada, joten "rohkeimmat" oikeuttavat projisointinsa.

Vierailija
8/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat valittajia. Mikään ei riitä, eikä mikään ole koskaan hyvin.

Joskus riittää kamala painajaisuni, siitä kun herää on tyytyväinen ja kiitollinen vähän aikaa. Ikävä kyllä unohtuu pian.

Vierailija
9/9 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on hyvää, mutta korona-aikana yksipuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi