Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö kiltti ja vaatimaton ihminen niin, että sille pitää puhua rumasti ja alentuvasti?

Vierailija
03.03.2021 |

Mietin tätä. Miksi ja minkälaisille ihmisille puhut rumasti, veemäiseen sävyyn? Minkälainen ihminen nykyään pitää olla, jotta ei tule verbaalisesti tallotuksi? Provosoiko kiltti ja vaatimaton ihminen siihen, että hänelle puhutaan, ja häntä kohdellaan töykeästi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja vaatimattomuus provosoi, sillä uskotaan, ettei kiltistä ole vastukseksi.

Vierailija
2/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännä juttu miten kilttiä aletaan polkemaan tilanteessa kuin tilanteessa. Töissä, kaveriporukassa, jopa seurustelusuhteessa vaikka ollaan olevinaan niin ihana hanibububööböö niin sitten alkaa siinäkin se polkeminen kun huomataan että toinen on niin kiltti. Miksei kiltti koskaan saa samanlaista kohtelua jatkuvasti kuin itse antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille tällainen ilmeisesti nostattaa aivan erityisesti sisäistä ja alitajuista sadismia, ja heidän varjonsa hyökkää. Olen kokenut tämän jopa terapeutin taholta.

Vierailija
4/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu taas sen, että koska oon tosi ystävällinen arki tilanteissa ja lisäks en oo kiltti, vaan ystävällinen ja oikeudenmukainen niin mulla on niin että jotkut kateelliset käyttäytyy noin arjessa, mut ne jotka mut tuntee ei ikinä 😂 että just ne ns kilpailijat on usein ne hlöt jotka seurustelee ki jonkun kanssa joka painaa niitä alaspäin kun taas itse en siihen suostuisi. ☺️ Et jännästi just niin että ne jotka kilpailee on on pahoin oivia koittaa kompensoida arjessa sitä mutta Sit jotkut typerät luulee että esim mä olisin sellasessa suhteessa vapaa ajalla. Never xD

Vierailija
5/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on jännä juttu miten kilttiä aletaan polkemaan tilanteessa kuin tilanteessa. Töissä, kaveriporukassa, jopa seurustelusuhteessa vaikka ollaan olevinaan niin ihana hanibububööböö niin sitten alkaa siinäkin se polkeminen kun huomataan että toinen on niin kiltti. Miksei kiltti koskaan saa samanlaista kohtelua jatkuvasti kuin itse antaa.

Fiksut osaavat käyttäytyä mutta sellaiset vähän alatyyliset alkavat heti purkaa pahaaoloaan kiltteihin.

Eivät siis näe ihmistä ihmisenä omine piirteineen vaan alkaa se oman egon pönkitys mollaamalla muita.

Kannattaa yrittää pysyä muiden kilttien seurassa.

Vierailija
6/6 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monta kertaa ollu tilanteessa, jossa vastaan toisen kanssa jostain tietystä asiasta. Itse olen kiltti ja ymmärtäväinen, parini taas teräväkielinen ja ankara. Jos jollain ulkopuolisella on jotain sanottavaa projektiimme, se olen minä kenelle tullaan huomauttamaan🤣 Ja minun taas pitää ottaa asia parini kanssa puheeksi ja siten siis se olen minä joka saa sen kiukun vastaan, ei se joka asian nosti esille... Kilttejä kuormitetaan näin ihan liikaa, äitini on jo katkeroitunut tällaisen takia ja odottelen milloin itselleni riittää