Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ammattisi: sinä joka tienaat kohtalaisen hyvin, mutta työ ei juuri stressaa?

Vierailija
02.03.2021 |

Kysymys otsikossa eli mitä työtä ja millä ammattinimikkeellä teet, mikä on koulutuksesi? Tienaat kohtalaisen hyvin esim. 3500€ tai enemmän kk:ssa, mutta työsi ei aiheuta juuri paineita tai stressiä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyystutkija. Tekeepä mitä vain, kaikki kelpaa. Tuloksista ei tarvitse olla vastuussa kenellekään.

Vierailija
22/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta leppoisan työn taustalla ei ole niinkään ammatti, vaan oma osaaminen ja motivaatio. Pitää myös välttää houkutukset nousta uralla tasolle jolla työ stressaa ja / tai omat kyvyt ja ominaisuudet eivät enää riitä vaikka palkka on kutakuinkin sama. Kannattaa pysyä n.s. omalla mukavuusalueella, eli työssä jonka osaa, jossa viihtyy, pääsee helpolla, mutta työtulos on kuitenkin yrityksen näkökulmasta kiitettävä.

Minä olen tällaisessa työssä. IT-ammattilainen, ohjelmistokehittäjä, software engineer, software developer, jne, mutta käytännössä ohjelmoija. Olin aikaisemmin it-konsulttitalossa mutta vaihdoin muutama vuosi sitten keskisuuren yrityksen omaan kehitystiimiin. Olen pitkän urani varrella havainnut että me rivitason ammattilaiset tienaamme usein enemmän kuin esimiehemme, jotka ovat siis panostaneet uraan viihtyvyyden ja palkan kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointipäällikkö keskisuuressa yrityksessä. Toki meillä on deadlineja, mutta ne on yleensä hyvissä ajoin tiedossa ja aikataulutettu kalenteriin. Mulla on tosi mahtava tiimi, tyrkätään tehdä töitä yhdessä ja töissä on yleensä hauskaa.

Palkka 5000 kk, koulutus markkinointimerkonomi.

Vierailija
24/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyystutkija. Tekeepä mitä vain, kaikki kelpaa. Tuloksista ei tarvitse olla vastuussa kenellekään.

Luulet, että kaikki kelpaa.

Vierailija
25/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinointipäällikkö keskisuuressa yrityksessä. Toki meillä on deadlineja, mutta ne on yleensä hyvissä ajoin tiedossa ja aikataulutettu kalenteriin. Mulla on tosi mahtava tiimi, tyrkätään tehdä töitä yhdessä ja töissä on yleensä hauskaa.

Palkka 5000 kk, koulutus markkinointimerkonomi.

Vai tyrkätään tehdä työtä.