Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beko pyykinpesukone? Tai Candy?

Vierailija
02.03.2021 |

Kertokaahan kokemuksia?
Haluaisin kokeilla jotain muuta merkkiä kuin noita perus merkkejä kun tuntuu olevan jatkuvasti huonoa tuuria matkassa niiden kanssa.
Josko minulle ennestään tuntematon merkki toisi onnea.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta voi päätellä jotain laadusta, mutta ei aina. Candy ja Hoover on samaa firmaa, valmistus on jossain halpamaassa. Beko lienee turkkilainen merkki, kokoaminen ties missä.

Vierailija
2/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskimmat halpikset vinkuintiasta, onnea valitsemallasi tiellä ;-)

Candy savusi ihan omassakin tuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Beko. Olen ollut ihan tyytyväinen tosin rumpu pitää omituista kitinää pyörittäessään pyykkejä, en muista edellisen koneeni samanlaista pitäneen.

Vierailija
4/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Beko. Olen ollut ihan tyytyväinen tosin rumpu pitää omituista kitinää pyörittäessään pyykkejä, en muista edellisen koneeni samanlaista pitäneen.

Onko kuljetustuet irroitettu?

Vierailija
5/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnettu merkki aina takaa laatua. Minun vinkuintia Beko on toiminut moitteita viimeiset 5 vuotta.

Vierailija
6/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnasta voi päätellä jotain laadusta, mutta ei aina. Candy ja Hoover on samaa firmaa, valmistus on jossain halpamaassa. Beko lienee turkkilainen merkki, kokoaminen ties missä.

Tuskin mikään kodinkone on 100% eettinen.

Vierailija
7/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miele

Vierailija
8/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuljetustuet irroitettu?

On. Nyt kun rupesin miettimään niin se ei tainnut ekalla pesukerralla kitistä, mutta sen jälkeen sitä oli pakko siirtää hieman että huoltomies pääsee katsomaan vuotavaa wc-pyttyä taisi alkaa kitinä pyykkiä pestessä. Olisikohan siirrossa löystynyt tms jotain joka nyt kitisee 🤔 . Tarvitseekin tutkailla

Vierailija
9/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minun äidin Samsung syttyi tuleen 2v käytön jälkeen.. sai takuusta uuden mutta sekin hajosi parin vuoden jälkeen. Tottakai susia myydään mutta ottihan tuo häntä kupoliin.

Vierailija
10/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi Candy merkkinen pesukone 18 vuotta. 1990-2008. Eipä taida nykykoneet enää kestää noin kauan.

Vierailija
11/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candya ja zanussia ostettiin 70-80 luvulla juuri hinta edellä hyvin paljon ja kauankaan yleensä sitten kestäneet.

Vierailija
12/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy on ihan hyvä merkki.

Vierailija
13/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beko on ollut nyt puolisen vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Asun yksin ja pesen ehkä koneellisen-pari viikossa, en sitten tiedä millainen tuo olisi enemmällä käytöllä.

Vierailija
14/16 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Mielen pesutorni ollut 5 hengen perheessämme vuodesta 2004. Ei mitään vikaa ja uskon, että meillä on vielä yhteisiä vuosia edessä.

Vierailija
15/16 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candyn markkinoiden halvin pesu-kuivauskone kesti ja teki riittävän puhdasta vuosia. Sanoisin, että hyvin siinä oli hinta/laatusuhde kohdallaan. 168

Vierailija
16/16 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa halpa Whirlpool maksaa 199e tarjouksissa, normaalisti usein 249e. Tuollainen kesti minulla 2008->2020 eli 12 vuotta. Siinä hyvä "merkkikone" joka kestää ja on halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme