Masterchef VIP 2021
Onko Suomen Madterchef VIP:stä omaa ketjua? Ohjelma on jo käynnistynyt. Kuka on teidän suosikki, entä ketä veikkaatte voittajaksi?
Kommentit (132)
Toi vinkuva Miska on kyllä sietämätön! Näkyy kilometrin päähän kun se teeskentelee, esittää! Levittelee lähinnä käsiään ja luulee olevansa joku maailmantähti. "Oho, tää meni ihan päin peetä, mä salettiin tipun!!!!"
Ja muka "yllättyneenä" aina "JESSSS" 🥳
Toivottavasti tippuu seuraavana. Luulis että riittää jo kun sen selviytyätkin voitti... taas tollanen pyrkyri.
Harmittaa vaan kun Jarmo tippu ekana, se oli mun suosikki 🙁 eiköhän lapsensa oo silti ylpeitä!
Vierailija kirjoitti:
Olishan tässä ollut kerrankin mahdollista tehdä tehtävät niin, että myös kasvissyöjällä olis mahdollisuuksia pärjätä. Esim. tää hampparitehtävä. Jos ainoa tarjolla ollut kasvisproteiininlähde hampurilaisen sisään on sieni, niin sen pitäisi riittää vertailussa pihviä vastaan, ilman että pitää lähteä tekemään sämpylääkin itse.
Tuomarit on kokemattomia vegekeittiössä ja sen vuoksi taso on tämä.
MasterChef-keittiöön haetaan kokkia, joka osaa tehdä hyvää ruokaa, oli raaka-aineet sitten mitkä vaan.selkisikö?
Kyllä siellä joutuu muutkin kokkaamaan muuten kuin omalla mukavuusalueella. Sehän on koko kilpailun idea.
Tiivitaavuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan tässä ollut kerrankin mahdollista tehdä tehtävät niin, että myös kasvissyöjällä olis mahdollisuuksia pärjätä. Esim. tää hampparitehtävä. Jos ainoa tarjolla ollut kasvisproteiininlähde hampurilaisen sisään on sieni, niin sen pitäisi riittää vertailussa pihviä vastaan, ilman että pitää lähteä tekemään sämpylääkin itse.
Tuomarit on kokemattomia vegekeittiössä ja sen vuoksi taso on tämä.
Tarviiko teidän vegejen ottaa aina kaikki itseenne? Oli siellä viimeksikin leivontatehtävä ja myös ne VEGEruuat on ollut teemana monessa tehtävässä. Joten ongelma on? Jätä katsomatta jos noin kyrsii.
EIOlga ole VEGAANI,hän on kasvissyöjä,kaks eri asiaa!
Tomi Björk ja Oku Luukkainen näyttävät sukulaisilta.
Cmore-jaksosta: Seuraava tippuja oli helppo arvata. Oli molemmissa tehtävissä heikoin.
Onneksi ylimielinen mestarileipuri putos pois
Väärin meni pudotus. Kahta muuta tuomarit kävivät neuvomassa, kun näkivät heidän tekevän väärin. Olgalle ei menty sanomaan, ettei pidä kaulita niin ohueksi. Olga voi olla ylpeä siitä, mitä teki tässä ohjelmassa.
Voittajaksi ennakkoon valittua Miskaa on lähes joka jaksossa tuomarit neuvoneet, käyneet maistelemassa kesken ja kertoneet, miten jatkaa. Tämä Olgan pudottaminen nyt teki pelin täysin selväksi. Tomi ja Sumari pois.
Oikeasti, jos on niin mestarileipojaa kyllä voitaikina pitää osata tehdä. Tosi useinhan ihmiset ostaa sen valmiina ja sitä ei siksikään juuri monet ikinä treenaa sen tekemistä. Tuossa oli paljastavaa sekin että kun oli ohje sekä Miska että Anna saivat paremman voitaikinan aikaiseksi. Olga kauli, kauli vaan ja lisäsi sitä jauhoa.. Anna kyllä sai myös paljon apua esim Minnalta mutta sekä hän että Miska ottivat riskejä Olga luotti liikaa siihen että tämän minä osaan.
Minusta kolme finalistia ansaitsevat paikkansa. Ovat ottaneet riskejä, kokeilleet, tehneet oman näkemyksen mukaan ja myös välillä epäonnistuneet.
Kivaa seurattavaa ollut tämä kausi!
Kapen letti on kyllä kamala mutta ei voi verrata Dannyyn koska sillä on peruukki. Tämä varma tieto. Hotellin siivooja nähnyt siivotessaan sen huonetta. Oli ollut tupee peruukkitelineessä kuivumassa. Tämä tapahtui 2000 luvun alussa.
Miska sai sentään 5 ranskalaista pöytään ja 45min. Aikaa. Olisi maha täynnä!
Varmasti "naisensa" on kylläinen 😅
Yöks, nyt meni ruokahalut, Dannyn tupee, en kiinnitä juurikaan huomiota kuin noihin ruokiin mitä kokkaavat. Toivon että Minna Kuukka voittaa
Vierailija kirjoitti:
Yöks, nyt meni ruokahalut, Dannyn tupee, en kiinnitä juurikaan huomiota kuin noihin ruokiin mitä kokkaavat. Toivon että Minna Kuukka voittaa
Minnan voittoa toivon minäkin. Minulla ei ole mitään Miskaa tai Anna Perhoa vastaan, mutta Minna on ollut tasaisesti parhaimpia tähän astisissa tehtävissä. Olgan putoaminen oli yllätys. Veteli aika itsevarmasti useimmat tehtävät.
Milloin finaali tulee tv:stä? Tällä viikolla vai vasta ensi viikolla? Me CMORElaiset joudumme odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin finaali tulee tv:stä? Tällä viikolla vai vasta ensi viikolla? Me CMORElaiset joudumme odottamaan.
Katsoinkin jo tv-oppaasta. Tänään tulee tv:stä vasta se perunajakso eli finaalia joutuu odottamaan vielä yhden viikon lisää....
Miten mä näin ton perunajakson jo viikko sitten, vaikka mulla ei ole mitään cmorea tms? Vähän ihmettelin kun kävin tänään jaksoa kattomaan ja sieltä tuleekin jo nähty perunajakso.
pallonaama. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Vappendaali osallistunut kisaan? Tai Anni Hautala? Tai joku muu näistä, jotka on tunnettu kokkausintoilustaan?
Ai että tästä tulisi kuten maikkarin kaikki muut ohjelmat,täynnä maikkarin työntekijöitä. Mitään viitti enää katsoa kun aina ja aina samat naamat ohjelmasta toiseen.
No tässä ei taida olla kuin muutama maikkarin duunari,Perttu ja toi salkkari-ukko no en tiiä muista
Anni on kylläkin Nelosen juontaja, ja hän on jo osallistunut MasterChefiin silloin kun se tuli Neloselta.
Vierailija kirjoitti:
Toi vinkuva Miska on kyllä sietämätön! Näkyy kilometrin päähän kun se teeskentelee, esittää! Levittelee lähinnä käsiään ja luulee olevansa joku maailmantähti. "Oho, tää meni ihan päin peetä, mä salettiin tipun!!!!"
Ja muka "yllättyneenä" aina "JESSSS" 🥳Toivottavasti tippuu seuraavana. Luulis että riittää jo kun sen selviytyätkin voitti... taas tollanen pyrkyri.
Harmittaa vaan kun Jarmo tippu ekana, se oli mun suosikki 🙁 eiköhän lapsensa oo silti ylpeitä!
Selvästi sovittu ett tuo kojootin näköinen turhake voittaa. Ärsyttävä tyyppi.
Jatkan vielä: miksi toi vegaaniagenda pitää tunkea joka h*lvetin keskusteluun, voisi pysyä aiheessa (jos teillä vielä aivot toimii.)
-100