Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tykkäävät nostaa toisen jalan ylös?

Vierailija
02.03.2021 |

Esim tuolin tms. päälle?
Mitä se viestii?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin kutsu.

Vierailija
2/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auktoriteettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin yhtään mitään. Muita kysymyksiä? 

Vierailija
4/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ahdistaa ja pallit hikoaa kiinni reisiin. Ei ole kiva.

Vierailija
5/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen naisena samaa. Tuntuu typerältä vaan seisoa suorassa kun voi nojata johonkin, vaikka siihen tuoliin. Tuleehan siinä vähän macho olo.

Vierailija
6/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen naisena samaa. Tuntuu typerältä vaan seisoa suorassa kun voi nojata johonkin, vaikka siihen tuoliin. Tuleehan siinä vähän macho olo.

nainen ei voi olla macho. 

Vierailija
7/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kassit.

Vierailija
8/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä yhdellä jalalla seisovia miehiä näkee? Mulla on kaksi jalkaa maassa, en ole mies enkä macho.

Vierailija
9/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöiden tuotanto vaatii oikean lämpötilan ja kivekset pysyy viileämpänä kun jalat on eri tasoilla. Kivekset pääsee roikkumaan vapaasti ja pysyvät viileämpinä.

Vierailija
10/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehet?

Minä nostan jalkani kotona usein ylös, kun haluan lepuuttaa niitä.

Nostan ne vaikka toiselle keittiön pöydän jakkaralle kun olemme iltakahvilla ja juttelemme.

Teen työpäiväni kokonaan seisoma asennossa, usein työpäivän jälkeen jalkani ovat turvonneet ja niitä särkeekin.   Mies myös hieroo jalkateriäni usein, kun katsomme telkkaria.

Mies istuu ja minun jalkani ovat hänen sylissään.

Istun myöskin itse usein jalat harallaan, suihkun jälkeen kylpytakissa, ilman alushousuja on helppo "tuulettaa"  alapäätään siten.

En ikinä ole moittinut yhdenkään miehen istuma asentoa, vaikka se olisi ollut millainen tahansa.

Kannataa muistaa, että monet miehet tekevät koko päivän töitä seisoen jaloillaan.

Kuten kunnossapidon kaverit, kiinteistöhuolto, hitsaajat, rakennusmiehet,  levysepät, asentajat,  myyjät leipurit ja monet monet muut.

Ap vaikuttaa tietämättömältä ja kokemattomalta, tynnyrissä kasvaneelta oliolta!

Vierailija
11/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt naisen tekevän tuota, useamman keski-iisen sedän kyllä. Esim parikin miesopettajaa.

Vierailija
12/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tykkäävät nostaa molemmat jalat kohti kattoa?

Vierailija
13/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tykkäävät keinuttaa peppuaan miehille?

Onko se parittelukutsu?

Vierailija
14/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin naisten kamelinvarvastrikoissa häppäreiden esittely; kalu piirtyy kasseineen kankaan läpi, pahimmassa tapauksessa myös haju leviää. Eli: itsensä seksuaalinen esittely.

Vierailija
15/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehet?

Nostan ne vaikka toiselle keittiön pöydän jakkaralle kun olemme iltakahvilla ja juttelemme.

Teen työpäiväni kokonaan seisoma asennossa, usein työpäivän jälkeen jalkani ovat turvonneet ja niitä särkeekin.   Mies myös hieroo jalkateriäni usein, kun katsomme telkkaria.

Istun myöskin itse usein jalat harallaan, suihkun jälkeen kylpytakissa, ilman alushousuja on helppo "tuulettaa"  alapäätään siten.

En ikinä ole moittinut yhdenkään miehen istuma asentoa, vaikka se olisi ollut millainen tahansa.

Kannataa muistaa, että monet miehet tekevät koko päivän töitä seisoen jaloillaan.

Kuten kunnossapidon kaverit, kiinteistöhuolto, hitsaajat, rakennusmiehet,  levysepät, asentajat,  myyjät leipurit ja monet monet muut.

Mimä teen myös seisomatyötä, onpa helpottavaa kuulla että muillakin jalkoja turvottaa ja särkee. Ei sillä että se olisi kivaa mutta helpottaa, kun olen pelännyt jotain sairauttakin, mikä aiheuttaa noita vaivoja :D

Vierailija
16/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehet?

No siten niin miehet että juuri miehet tuota harrastavat.

Loukkasiko tämä sinun SJW:n herkkää psyykettäsi.

Kai sentään erotat naisen ja miehen toisistaan? Vai pitääkö leikkiä ettei miehillä ole mitään ominaispiirteitä.

Vierailija
17/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin naisten kamelinvarvastrikoissa häppäreiden esittely; kalu piirtyy kasseineen kankaan läpi, pahimmassa tapauksessa myös haju leviää. Eli: itsensä seksuaalinen esittely.

Saattavat tehdä tuota myös toisten urosten edessä, siis miehet.

Onko se silloin osoitus jostain alfuudesta siinä joukossa?

Vierailija
18/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä.

Vierailija
19/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siksi kun nojaavat käsillä siihen polveen. Lepoasento lähinnä. Jotku ihmiset istuessa pitävät molempia käsiä takaraivolla, sen tarkoitus on tukea päätä kun ei ole mihin nojata.

Vierailija
20/23 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ällö tapa kuun se haara-istunta muita vastapäätä kireissä farkuissa jotka on haalistuneet munien kohdalta. Ja kireä sauma menee siitä kulahtaneen möykyn keskeltä.