Törkeä bussikuski! :(
Eli siis olin bussissa joka oli täynnä ja keskiovesta oli tulossa mies pyörätuolissa sisään. No, en tiennyt pääseekö hän itse ja kukaan muu ihminen ei häntä auttanut joten menin kysymään mieheltä "tarviitko apua?" Jollon miehen kasvoille tuli iso hymy ja sanoi että kyllä kiitos, tarvitsee rampin alas. No en tiennyt miten tämä tehdään joten käännyin kuskiin päin ja huomasin että hän oli tulossa keskioville. Sanoin kuskille että "anteeksi, mutta mies tarvitsee rampin enkä tiedä mikä se on". Bussikuski ei vastannut mitään, otti minusta kiinni ja työnsi minut pois hänen "tieltään", ja meni avaamaan rampin.
Todella töykeätä ettei pysty kommunikoimaan ja tuo että koskee minuun ja työntää minut pois teki tilanteesta mielestäni vastenmielisen! Bussikuski oli n. 190 cm ja itse 160 cm nainen.
Tuli olo että joo, jos yritttää auttaa niin saa peräänsä vaan vihaa. Kukaan muu ei häntä auttanut. :/
Vielä korona-aika joten vieraisiin ihmisiin ei tod ole hyvä koskea!
Mitä mieltä itse olette?
Kommentit (13)
Huonoja päiviä sitä on jokaisella välillä.
Älä välitä, bussikuskit tuntuvat olevan ihmeen kireitä ja epäystävällisiä, yleensä vain murahdellaan takaisin tai kaasutellaan niin että asiakkaat lentelevät. Teit oikein kun yritit auttaa, bussikuski oli persheestä.
Joo mutta mä en tienny että miten se ramppi laitetaan tms. Joo, mutta normaali kuski sanoisi että väistätkö, tulen avaamaan rampin tms. En MÄ voi tietää, että olisinko MÄ voinut auttaa jotenkin. Törkeää ajatella vaan itseään ja tuo töniminen vielä törkeämpää.
Oisit antanut toisen tehdä työnsä rauhassa. Ei siihen mitään ylimääräisiä säätäjiä tarvita.
Alalla on ihmisiä jotka eivät sovi asiakaspalvelutehtäviin. Jos itse koen huonoa kohtelua niin antaisin palautetta, netistä varmaan löytyy yhteystiedot. Ainahan voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Alalla on ihmisiä jotka eivät sovi asiakaspalvelutehtäviin. Jos itse koen huonoa kohtelua niin antaisin palautetta, netistä varmaan löytyy yhteystiedot. Ainahan voi valittaa.
Tuo ikuinen valittaminen on jo niin pitkälle mennyt että uskon että ne valitukset jää käsittelemättä.
Aika on muuttunut ,kylmä maailma jonka kohtaamme joka päivä.Yritäpä hymyillä vastaantulijalle tulee hapan katse tapasin palautteena. Tai sitten joka kääkkä tarttuu kylkeen kiinni kun kuvitteli että se oli inviitti.
Vierailija kirjoitti:
Kuski hoiti hommansa niinkuin sata kertaa aikaisemmin ja itse seisoit siinä tien tukkeena ja nyt pitää vielä avautua vauvapalstalle. ei voi ymmärtää
Kuski oli todella epäystävällinen ja sinä et siis tajua tätä.
Ääliö....
niin, tässähän on vain toisen osapuolen valmiiksi mietitty näkemys...
Kaikki muut osasivat odottaa bussikuskin tekevän työnsä, mutta sinun piti mennä sooloilemaan.
Kohtelias ja ystävällinen bussikuski sanoisi tuossa tilanteessa: "joo, minä laitan rampin, (kiitos vaan) "
Ei töni, jätä täysin huomioimatta ihmistä, joka hänelle puhuu.
Valitettavasti joidenkin ihmisten käyttäytyminen on moukkamaista. Älä ota itseesi, joku toinen olisi varmasti reagoinut ystävällisemmin.
Bussikuskit on aika töykeitä yleisesti ottaen, johtunee huonoista työoloista- ja ehdoista. Älä ota henkilökohtaisesti. Minun käy bussikuskeja sääliksi, vaikka totta kai tämä käytös sinua kohtaan oli väärin.
Asunet Helsingissä? Muualla Suomessa bussikuskit on ihan mukavia ja vielä kantasuomalaisiakin.
Kuski hoiti hommansa niinkuin sata kertaa aikaisemmin ja itse seisoit siinä tien tukkeena ja nyt pitää vielä avautua vauvapalstalle. ei voi ymmärtää